محجبه شدن چهره های تبلیغاتی اینستاگرام +عکس، ویدئو

© Facebook.comمحجبه شدن چهره های تبلیغاتی اینستاگرام +عکس، ویدئو
محجبه شدن چهره های تبلیغاتی اینستاگرام +عکس، ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
تعدادی از چهره های معروف اینستاگرام در ایران به یکباره عکس ها و ویدئوهای بی حجاب خود را پاک کرده اند و با پوشش اسلامی در اینستاگرام ظاهر می شوند

به گزارش اسپوتنیک، تعدادی از چهره های اینستاگرام که با هر ترفندی در حال جذب مخاطب و آگهی گرفتن هستند و غالبا کار تبلیغاتی انجام می دهند به طور ناگهانی و دسته جمعی پست های بد حجاب گذشته خود را از صفحه های شخصی شان پاک کرده اند و با ظاهری متفاوت و پوشیده در اینستاگرام ظاهر می شوند و عنوان می کنند با رضایت قلبی به طرح سالمسازی فضای مجازی پیوسته اند.

خبرها حاکی از این است که پلیس فتا به آنها تذکر داده است و به همین دلیل آنها به ناچار روش دیگری را برای ادامه کار در اینستاگرام برگزیده اند.
بسیاری از کاربران با ابراز تاسف از این که در ایران حجاب به معنای زندگی سالم است، معتقدند حجاب هیچ ربطی به سالمسازی فضای مجازی ندارد و مشکل این افراد تنها موی سر نمی باشد که با یک روسری برطرف شود.

این کاربران نه تنها صحبت های این دختران را که با عمل های زیبایی بسیار و آرایش های زننده در تلاش برای معروف شدن بوده و یکباره تغییر شیوه داده اند را به هیچ عنوان منطقی نمی دانند و نمی پذیرند، بلکه با هشتگ احمق ها را معروف نکنیم از سایر کاربران خواستارند که به آنها بپیوندند و سایه ی این افراد را از فضای مجازی کم کنند. این کاربران بر این باورند که آنها با تذکر یا تهدید پلیس فتا و مسائل این چنینی دست به این کار زده اند.

همچنین برخی از کاربران با واکنش به رفتار این افراد و تمسخر آنها معتقدند دلیل انتخاب تعداد زیادی از دنبال کننده های این شخصیت ها ظاهر و نوع پوشش آنها می باشد و ممکن است با این ظاهر از تعداد دنبال کننده هایشان کاسته شود. علاوه بر این این افراد با چادر سر کردن سالم نمی شوند و بی تردید کارهای خود را با همین ظاهر ادامه خواهند داد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала