صنایع دستی هدیه ای متفاوت برای روز عشق +عکس

© AFP 2023 / Louai Beshara صنایع دستی هدیه ای متفاوت برای روز عشق +عکس
صنایع دستی هدیه ای متفاوت برای روز عشق +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کاربران ایرانی صنایع دستی را به عنوان هدیه پیشنهادی برای روز عشق در "ایران" تبلیغ می کنند

به گزارش اسپوتنیک، "ولنتاین" روز عشق بهانه ای برای ابراز عشق و دوستی در بین عشاق می باشد. هر ساله عشاق، ۱۴ فوریه (۲۵ بهمن) را در کنار یکدیگر جشن می گیرند و به همدیگر هدیه می دهند.
مدت هاست که در ایران ولنتاین جشن گرفته می شود اما ایرانیان زیادی با برگزاری ولنتاین مخالف هستند و معتقدند باید آیین خود را به جا آورد. هر چه به این روز نزدیک تر می شویم در فضای مجازی نیز بیشتر در این باره تبادل نظر می شود. کاربران ایرانی که با ولنتاین مخالف هستند معتقدند بایستی به جای ۲۵ بهمن و روز عشق در تقویم میلادی، روز ۲۹ بهمن در تقویم زردتشتی و یا روز ۵ اسفند در تقویم شمسی را که قدمتی ۲۰۰۰ ساله دارد و با نام "سپندارمذگان" شناخته می شود، جشن گرفته شود.


اما سایر کاربران معتقدند نمی توان مانع افرادی شد که میخواهند ولنتاین را جشن بگیرند، به همین دلیل تعدادی از این کاربران به عشاق پیشنهاد خرید صنایع دستی ایران و کار دست هنرمندانی که از این راه کسب درآمد می کنند را داده اند و تقاضا دارند که آنها کارهای این هنرمندان را به عنوان هدیه ولنتاین به عشق خود تقدیم کنند.
در حال حاضر تبلیغات بسیاری در صفحات اجتماعی توسط کاربران به منظور تهیه هدیه روز ولنتاین از کارهای هنری و صنایع دستی داده می شود. این کاربران امیدوارند هدیه های این چنینی نه تنها برای روز عشاق بلکه برای سایر مناسبت ها نیز در نظر گرفته شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала