انتشار تصویری از کارخانه تولید موشک‌های ناقض INF در آمریکا + عکس

© Sputnik / Ramil Sitdikov /  مراجعه به بانک تصاویر انتشار تصویری از کارخانه تولید موشک‌های ناقض INF در آمریکا + عکس
انتشار تصویری از کارخانه تولید موشک‌های ناقض INF در آمریکا + عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
وزارت دفاع روسیه تصویری از کارخانه تولید موشک‌های ناقض ‌‌INF در آمریکا منتشر نمود.

به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه تصویری از کارخانه ای در ایالات متحده که در آن موشک های ممنوعه بر طبق پیمان منع موشک‌های هسته‌ای میان‌برد تولید می‌شود را منتشر نمود. این وزارتخانه همچنین خاطر نشان کرد که این تصویر مربوط به شرکت صنعتی-نظامی Raytheon است که در ایالت آریزونا و در شهر توسان واقع شده است.
بهر اساس اطلاعات وزارت دفاع روسیه، در طول دو سال گذشته، مساحت کارخانه 44 درصد افزایش یافته است (از 55 به 79 هزار متر مربع) علاوه بر این، تعداد کارکنان کارخانه تقریبا دو هزار نفر افزایش یافته است.

در بیانیه این وزارتخانه آمده است که در سال 2017 کنگره ایالات متحده بودجه‌ای را برای راه‌اندازی یک موشک زمینی با برد متوسط به پنتاگون اختصاص داده بود. این نشان می دهد که واشنگتن پیش از آنکه روسیه را بدون مدرک متهم به نقض پیمان منع موشک‌های هسته‌ای میان‌برد کند، تصمیم به خروج از این تواقنامه را داشته است. 

پیشتر دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، چند ساعت بعد از اعلام رسمی خروج موقت ایالات متحده آمریکا از پیمان منع موشک‌های هسته‌ای میان‌برد، در بیانیه ای روسیه را متهم کرد که برای یک مدت طولانی این پیمان را بدون هیچ مجازاتی، نقض کرده است و به همین دلیل، آمریکا از این پیمان به مدت شش ماه خارج می شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала