حمله تروریستی به نیروهای سپاه در ایران

© AFP 2023 / Fars News/Hossein Mersadiحمله تروریستی به نیروهای سپاه در ایران
حمله تروریستی به نیروهای سپاه در ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جنوب شرق ایران در اطلاعیه ای اعلام کرد: بر اثر حمله مسلحانه تروریست ها به ناحیه مقاومت بسیج در شهرستان نیکشهر یک نفر کشته شد.

 

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، صبح امروز 13 بهمن 97 عوامل یک گروهک تروریستی، در یک ‏اقدام تروریستی به ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نیکشهر حمله کردند که در این اقدام تروریستی یک نفر از کارکنان سپاه به نام مرتضی علی احمدی شهید و ‏پنج نفر مجروح شدند که گفته می شود حال دو تن از مجروحان وخیم است.
طوری که خبرگزاری فارس اطلاع می دهد این حمله تروریستی توسط گروهک تروریستی موسوم به "جیش العدل" (جیش الظلم)  انجام شده است.
خود این گروه تروریستی نیز که چند روز قبل نیز با کار گذاشتن دو بمب صوتی در حاشیه شهر زاهدان به دنبال ایجاد فضای رعب و وحشت بود در کانال تلگرامی خود مسئولیت این حمله را بر عهده گرفته است.
نیکشهر از شمال به شهرستان های ایرانشهر و دلگان، از شرق به شهرستان های قصرقند و سرباز، از جنوب به شهرستان های کنارک و چابهار، ازغرب به شهرستان فنوج و استان هرمزگان محدود است.
شهرستان نیکشهر با 395 روستا، چهار بخش بنت، لاشار، آهوران و مرکزی براساس سرشماری نفوس و مسکن آبان سال 1395 تعداد 141 هزار و 894 نفر جمعیت با 37 هزار و 207 خانوار در فاصله 510 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала