پاسخ تند مهاجم تیم ملی به بهداد سلیمی

© Sputnik / Maksim Bogodvid /  مراجعه به بانک تصاویر پاسخ تند مهاجم تیم ملی به بهداد سلیمی
پاسخ تند مهاجم تیم ملی به بهداد سلیمی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مهدی طارمی به پیام جنجالی وزنه بردار ایرانی علیه تیم ملی فوتبال ایران پاسخ داد.

به گزارش اسپوتنیک، مهدی طارمی، مهاجم تیم فوتبال ایران به پیام جنجالی بهداد سلیمی علیه تیم ملی فوتبال ایران پاسخ داد.
طارمی در حساب اینستاگرامی خود نوشت: ورزشكار محترم همين بس که شما در المپیک ریو حذف شدى و مانند مدال آوران، پاداش ریالی و ارزی و سکه‌های دولت و کمیته ملی المپیک و بخش خصوصی را دریافت کردى، چطور به خودت اجازه می‌دهى ما بازيكنان تیم ملی فوتبال را که با جان و دل، برای ارتقا فوتبال كشورمان جنگیده‌ايم و دو ماه است شدیدترین فشارها را تحمل كرديم، بی غیرت بنامى.
وی همچنین در ادامه پاسخ خود به وزنه بردار شناخته شده ایرانی نوشت: ضمنا طى اين چند سال اخير تيم ملى فوتبال مبلغى نزديك به بيست ميليون دلار ارز اورى به كشور داشته اما شخص شما چه!؟ آقای سلیمی مگر شما بابت توهین به داوران، نامه رسمی عذرخواهی به فدراسیون جهانی وزنه بردارى ننوشتی؟ پس چرا به بهانه ناداوری، مثل بقیه مدال آوران از رییس جمهور پاداش گرفتی؟مگر تیرماه امسال نگفتی که اگر پاداش‌ها کم شود، در مسابقات جهانی شرکت نمی‌کنی؟ لطفاً احترام خودت را نگه دار. چطور به خودت اجازه می‌دهی ما را فاسد و بی غیرت و بی وطن بنامی؟ اگر فكر ميكنى حقی از شما ضایع شده است، از فدراسیون مربوطه و وزارت ورزش و کمیته المپیک پیگیری کنید و حقتان را بگیرید. اما هرگز حق نداری به ما توهین کنید.

View this post on Instagram

. ورزشكار محترم همين بس که شما در المپیک ریو حذف شدى و مانند مدال آوران، پاداش ریالی و ارزی و سکه‌های دولت و کمیته ملی المپیک و بخش خصوصی را دریافت کردى، چطور به خودت اجازه می‌دهى ما بازيكنان تیم ملی فوتبال را که با جان و دل، برای ارتقا فوتبال كشورمان جنگیده‌ايم و دو ماه است شدیدترین فشارها را تحمل كرديم، بی غیرت بنامى. ضمنا طى اين چند سال اخير تيم ملى فوتبال مبلغى نزديك به بيست ميليون دلار ارز اورى به كشور داشته اما شخص شما چه!؟ آقای سلیمی مگر شما بابت توهین به داوران، نامه رسمی عذرخواهی به فدراسیون جهانی وزنه بردارى ننوشتی؟ پس چرا به بهانه ناداوری، مثل بقیه مدال آوران از رییس جمهور پاداش گرفتی؟ مگر تیرماه امسال نگفتی که اگر پاداش‌ها کم شود، در مسابقات جهانی شرکت نمی‌کنی؟ لطفاً احترام خودت را نگه دار. چطور به خودت اجازه می‌دهی ما را فاسد و بی غیرت و بی وطن بنامی؟ اگر فكر ميكنى حقی از شما ضایع شده است، از فدراسیون مربوطه و وزارت ورزش و کمیته المپیک پیگیری کنید و حقتان را بگیرید. اما هرگز حق نداری به ما توهین کنید.

A post shared by Mehdi Taremi (@mehditaremiofficial9) on Feb 2, 2019 at 4:49am PST

گفتنیاست انتشار بهداد سلیمی در پی واکنش های مردم مجبور به پاک کردن استوری شد و با انتشار پیام دیگری از مردم بابت بکاربردن برخی الفاظ عذرخواهی کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала