سفیر روسیه: غرب حق ندارد درباره حضور ایران در دمشق تصمیم گیری کند

© Photo / Embassy of the Russian Federation in the Islamic Republic of Iranسفیر روسیه: غرب حق ندارد درباره حضور ایران در دمشق تصمیم گیری کند
سفیر روسیه: غرب حق ندارد درباره حضور ایران در دمشق تصمیم گیری کند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
لوان جاگاریان، سفیر روسیه در ایران گفت: مسئله خروج مشاوران نظامی ایران از سوریه باید به طور منحصربفرد بین تهران و دمشق بحث شود.

به گزارش اسپوتنیک، لوان جاگاریان، سفیر روسیه در ایران گفت: موضوع خروج ایران حق مقامات سوریه است. اگر دمشق بخواهد این موضوع را مطرح کند، این موضوع منحصرا بین دولت های دو کشور به بحث و گفتگو گذاشته می شود، از آنجا که حضور نظامی ایران در سوریه قانونی است ئ مشاوران ایرانی بهر دعوت دولت مشروع سوریه در این کشور حضور دارند.
در نظر داشته باشید که ایران، همراه با روسیه و ترکیه، ضامن آتش بس در سوریه هستند. مسکو علاوه بر اینکه از نیروهای دولتی سوریه علیه گروه های تروریستی حمایت می کند، کمک های بشردوستانه را نیز برای غیرنظامیان فراهم می کند.

وی در مورد دیدار رهبران روسیه و ایران گفت: رهبران روسیه و ایران ولادیمیر پوتین و حسن روحانی می توانند در حاشیه نشست سران روسیه-ایران-ترکیه نشستی برگزار کنند که موضوع اصلی آن احتمالا اجرای پروژه های اقتصادی می باشد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала