ترامپ دوباره به انتقاد از ایران پرداخت

© Sputnik / Russian Presidential Press Office/Mikhail Metzel/TASS/POOL /  مراجعه به بانک تصاویر ترامپ دوباره به انتقاد از ایران پرداخت
ترامپ دوباره به انتقاد از ایران پرداخت - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دونالد ترامپ ضمن انتقاد از ایران، این کشور را تهدیدی بزرگ دانسته و خروج آمریکا از برجام را عاقلانه توصیف کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از آفتاب نیوز، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا با جمع‌بندی دستگاه‌های اطلاعاتی آمریکا که نشان از پایبندی ایران به برجام می دادند مخالفت کرد و ضمن تاکید بر درستی سخنان خود گفت: "گذشت زمان نشان خواهد داد که من درست می‌‌گویم."

رئیس‌جمهور آمریکا در ادامه سخنانش با احمقانه توصیف کردن توافق هسته‌ای برجام اضافه کرد: "من فکر می‌کنم ایران، تهدید است؛ تهدیدی بسیار بزرگ است و فکر می‌کنم من با خاتمه دادن به توافق هسته‌ای احمقانه برجام کار بزرگی انجام دادم."

وی در ادامه درباره برجام گفت: (برجام)، توافقی وحشتناک و یکجانبه بود. اگر یادتان باشد آنها 10 ملوان ما را در آب‌هایی که درباره آنها بحث وجود دارد دستگیر کردند و آبروی ما را بردند. البته قرار بود روز بعد به آنها پول پرداخت شود، بنابراین، در نهایت آنها را آزاد کردند.

دو روز پیش رئیس سازمان سیا و مدیر اطلاعات ملی آمریکا در سخنانی در مقابل سناتورهای آمریکایی بار دیگر از پایبندی ایران به توافق هسته‌ای برجام سخن گفتند. در گزارشی که از سوی جامعه اطلاعاتی آمریکا در خصوص تهدیدهای جهانی برای ایالات متحده منتشر شده نیز بار دیگر تأکید شده بود که ایران همچنان به توافق هسته‌ای برجام پایبند است. نکته‌ای که به گفته بسیاری از تحلیلگران در تضاد کامل با ادعاهای ترامپ است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала