پس از استفاده از سلاح هسته ای زیردریایی روسی چه بلایی بر سر امریکا خواهد آمد؟

© Sputnik / The Ministry of Defence of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر پس از استفاده از سلاح زیردریایی روسی چه بلایی بر سر امریکا خواهد آمد؟
پس از استفاده از سلاح زیردریایی روسی چه بلایی بر سر امریکا خواهد آمد؟ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یک کارشناس روسی معتقد است که بهتر است دستگاه زیردریایی هسته ای بدون سرنشین"پوزئیدون" در مثلث برمودا منفجر شود تا سواحل شرقی آمریکا زیر آب برود.

 

به گزارش اسپوتنیک، چارو توکمبایف در مقاله منتشره در نشریه روسی"واینی ـ پرومشلنی کوریر" نقش سونامی در زندگی کره زمین از جمله تاثیر آن در فنای دایناسورها را تشریح کرده وعملکرد "پوزئیدون" را همطراز حوادث فیلم علمی عامه فهم شبکه تلویزیونی دیسکاوری می داند.
این کارشناس می نویسد:" در مقایسه یا لا پالما "جزایر قناری) که منبع سونامی ارزیابی می شود، "پوزئیدون" در مثلث برمودا قرار داده می شود که نه در آفریقا بلکه در فاصله بسیار نزدیک از سواحل شرقی امریکا واقع شده است".
به عقیده کارشناس روسی ، " پس از سونامی ناشی از عملکرد پوسیدون فقط موجودات تک سلولی در قاره امریکا باقی خواهند ماند که ثروت امپراطوری (واشنگتن" برای آنها ارزش نخواهد داشت".
انتشار فیلم درباره سیستم اقیانوس پیمای روسی پوسیدون - اسپوتنیک ایران
انتشار فیلم درباره سیستم اقیانوس پیمای روسی "پوزئیدون"
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در پیام سالانه اش به پارلمان کشور درروز اول مارس از ساخت انواع جدید تسلیحات در روسیه از جمله وسیله زیردریایی بدون سرنشین دارای موتوراتمی از جمله "پوزئیدون" خبرداد که قادرند با سرعت زیاد معادل چند برابر سرعت زیردریایی ها، جدیدترین اژدرها و سریع ترین زیردریاییها حرکت کنند. به گفته پونین این وسایل زیردریایی می توانند حامل هم کلاهک های معمولی و هم حامل کلاهک های هسته ای باشند.
یکی از سلاح های روسی دیگر معروف به سلاح روز قیامت استاتوس 6 است. این سلاح کشتار جمعی زیر آب یک اژدر غول پیکر دارای کلاهک هسته ای، برای تخریب زیرساخت های مهم موجود در مناطق ساحلی دشمن است. چاشنی هسته ای آن 100 مگاتن است. این تقریبا دو برابر بیشتر از قدرتمندترین بمب اتمی است که تا به امروز طراحی شده است. برای مقایسه: قدرت "بمب تزار" شوروی آزمایش شده در 1961 بر فراز مجمع الجزایر ارض جدید 50 مگاتون بود که معادل بیش از یک هزار و نیم بمب آمریکایی بود که بر هیروشیما و ناکازاکی ژاپن پرتاب شده بودند.
در نوامبر 2015، در جریان دیدار رئیس جمهور ولادیمیر پوتین با نمایندگان وزارت دفاع و مجتمع صنایع نظامی در شهر سوچی دوربین های "کانال اول"تلویزیون دولتی روسیه به طور تصادفی برای یک لحظه یک نمودار بر روی میز جلوی یکی از ژنرال ها را نشان دادند. آن نمودار سلاح های کشتار جمعی زیر آب استاتوس 6 را توصیف می کرد.

 

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала