گزینه های باورنکردنی به جای کی روش: زیدان یا مورینیو

© AP Photo / Victor R. Caivanoگزینه های باورنکردنی به جای کی روش: زیدان یا مورینیو
گزینه های باورنکردنی به جای کی روش: زیدان یا مورینیو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پس از اعلام کناره گیری کارلوس کی روش از سرمربی گری ایران، مازیار ناظمی مدیر روابط عمومی وزارت ورزش توئیت عجیبی را منتشر کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ورزش سه، پس از خداحافظی کارلوس کی‌روش بعد از هشت سال حضور روی نیمکت ایران، مدیر روابط عمومی وزارت ورزش ساعاتی بعد از شکست مقابل ژاپن و حذف از جام ملت‌ها پیام عجیبی را منتشر کرد.
مازیار ناظمی با انتشار دو پیام در خصوص آینده نیمکت تیم ملی بعد از کارلوس کی‌روش ، اسامی که حضورشان در‌ فوتبال ایران و شاید حتی آسیا می‌تواند باورنکردنی باشد.
وی اعلام کرد که فوتبال ایران در دوران پساکی‌روش دچار مشکل نخواهد شد و کار برای انتخاب جانشین او انجام می شوداز هشتگ اسامی مانند سورون کلینزمن، زین الدین زیدان و البته ژوزه مورینیو استفاده کرد و مدعی شد مربیان بزرگ دنیا در صف مذاکره با فوتبال ایران قرار دارند!
اینکه مورینیو بعد از کناره‌گیری از منچستر و سابقه قابل توجهش و در شرایطی که با پیشنهادات جالب توجه و مطمئنا از حیث مالی بالایی مواجه است و در این میان در صف مذاکره با ایران قرار داشته باشد، در ذهن هیچ فوتبالدوست ایرانی جای نمی گیرد و این مساله در خصوص زیدان که طی سال‌های کوتاه دوران مربیگری خود افتخارات و دستاوردهای بزرگی کسب کرده و طی چند ماه اخیر نیز نیمکت تیم‌های بزرگی به او پیشکش شده نیز صدق می‌کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала