مصاف شاگردان کی روش با سامورایی ها

© Sputnik / Maksim Bogodvid /  مراجعه به بانک تصاویر مصاف شاگردان کی روش با سامورایی ها
مصاف شاگردان کی روش با سامورایی ها - اسپوتنیک ایران
اشتراک
تیم ملی فوتبال ایران برای راهیابی به فینال مسابقات جام ملتهای آسیا امروز در برابر تیم ملی ژاپن قرار خواهد گرفت.

به گزارش اسپوتنیک، تیم های ملی فوتبال ایران و ژاپن در مرحله نیمه نهایی جام ملتهای آسیا امروز از ساعت 17:30 دقیقه به وقت تهران در ورزشگاه هزاع بن زاید شهر العین به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

دیدار تیم های ملی ایران و ژاپن را کریستوفر جیمز بث، داور استرالیایی قضاوت خواهد کرد. این داور استرالیایی در جام ملت های آسیا در استرالیا به عنوان کمک داور چهارم دیدار جنجالی ایران و عراق حضور داشت.

تیم ملی فوتبال ایران در مرحله یک چهارم نهایی با یک بازی زیبا و برتر توانست تیم ملی چین را با گلهای مهدی طارمی، سردار آزمون و کریم انصاریفرد شکست دهد تا در مرحله نیم نهایی حریفی ژاپنی شود که آنها نیز در مرحله یک چهارم نهایی تیم ملی فوتبال عربستان سعودی را با نتیجه یک بر صفر شکست داده بود.

کارلوس کی روش در این دیدار حساس مهدی طارمی را به دلیل دو اخطاره بودن در اختیار ندارد و باید دید که کی روش چه بازیکنی را در این دیدار جایگزین طارمی خواهد کرد.

در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا، امارات میزبان این رقابت ها به مصاف تیم ملی قطر خواهد رفت تا شاید با وجود مسائل سیاسی بین دو کشور، یکی از حساس ترین بازی های این دوره از مسابقات را برگزار کنند.

شایان ذکر است که تیم های کره جنوبی و استرالیا که از آنها به عنوان شانس های قهرمانی نام برده می شد، در برابر تیم های قطر و امارات شکست خوردند و از گردونه رقابتها خارج شدند.  

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала