حواشی جنجالی سلبریتی شدن دکتر مسعود صابری +ویدئو

© AP Photo / Francois Moriحواشی جنجالی سلبریتی شدن دکتر مسعود صابری +ویدئو
حواشی جنجالی سلبریتی شدن دکتر مسعود صابری +ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ماجرای پلی بک در کنسرت دکتر مسعود صابری، عذر خواهی رامبد جوان از حضور ایشان در برنامه اش و عذر خواهی دکتر صابری از حضورش در خندوانه حاشیه های بسیاری را به دنبال داشته است

به گزارش اسپوتنیک، اخیرا ویدئویی از کنسرت دکتر "مسعود صابری" پزشک موفق ایرانی متخصص و جراح مغز و ستون فقرات، در برج میلاد در شبکه های اجتماعی منتشر می شود که به شدت خبرساز شده است و حواشی زیادی را به دنبال داشته است.

دعوت دکتر صابری در برنامه های مختلف تلویزیون در معرفی او به مردم نقش مهمی داشته است، اما او پس از حضورش در برنامه پر مخاطب "رامبد جوان" و برگزاری کنسرت در برج میلاد وارد ماجراهای جدیدی می شود.

ویدئوهایی از اجرای او در برج میلاد در شبکه های اجتماعی منتشر می شود که به جای اجرای زنده، پلی بک می کند و کاربران زیادی در واکنش به این اتفاق ضمن انتشار این ویدئو از غیر حرفه ای بودن این خواننده، تغییر سلیقه مردم و تحمیل خوانندگان مختلف از سوی تهیه کنندگان و مسائل مرتبط با این موضوع نظرات خود را عنوان می کنند.


این موضوع باعث می شود "رامبد جوان" با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از دعوت مهمان برنامه اش، دکتر صابری عذر خواهی کند البته او پس از دقایقی پست خود را حذف کرد که واکنش کاربران بسیاری در صفحات اجتماعی را نیز به دنبال داشت.

پس از آن این بار دکتر صابری بابت حضورش در برنامه "خندوانه" از هوادارانش عذرخواهی کرد که این اتفاق نیز به نوبه خود واکنش تعداد زیادی از کاربران را به دنبال داشته است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала