پلی بک در اجرای زنده +ویدئو

© AP Photo / Francois Moriپلی بک در اجرای زنده +ویدئو
پلی بک در اجرای زنده +ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کنسرت "مسعود صابری" در برج میلاد در تهران به صورتی برگزار شد که با واکنش های گسترده ای در صفحات اجتماعی همراه بوده است

به گزارش اسپوتنیک، دکتر "مسعود صابری" متخصص و جراح مغز و ستون فقرات، پزشکی است که به خوانندگی علاقه دارد و وارد دنیای خوانندگی شده است، او تاکنون چندین قطعه آهنگ اجرا کرده است و مدت کوتاهی است که به مردم معرفی می شود. او از طریق تلویزیون به مردم شناخته شده است و مهمان برنامه هایی چون "مسابقه ۵ ستاره" و "خنداونه" بوده است که پس از برنامه پرمخاطب "خنداونه" با اجرای کنسرت او در برج میلاد حواشی بسیاری به راه افتاد.
ویدئویی از اجرای او منتشر شده است که در آن به جای اجرای زنده، آهنگ پلی بک می شود و به دنبال آن واکنش های بسیاری از سوی کاربران در صفحات اجتماعی مختلف نشان داده می شود.

کاربران مخالف بسیاری بر این نظر هستند که یک پزشک و جراح نمی تواند خواننده شود و پا به عرصه موسیقی بگذارد، آنها با عنوان خواننده نما از "مسعود صابری" یاد می کنند و معتقدند اگر کسی به خوانندگی علاقه دارد و کنسرت می گذارد باید حرفه ای عمل کند و به مخاطبینش احترام بگذارد و اجرایی موفق داشته باشد.
علاوه بر واکنش کاربران، "رامبد جوان" که میزبان این خواننده در برنامه خندوانه بود، در پستی در صفحه اینستاگرامی خود از مردم به خاطر دعوت دکتر "مسعود صابری" عذرخواهی کرد اما دقایقی بعد این پست را حذف کرد.


اما کاربران موافق و هواداران "مسعود صابری" عنوان می کنند ممکن است صدای این خواننده ماندگار نباشد اما مناسب با این دوران است و حتی صدای او بهتر از تعداد دیگری از خوانندگان پاپ این روزها می باشد، آنها با گلایه از این که چرا باید "رامبد جوان" از دعوت دکتر صابری به برنامه "خندوانه" از مردم عذرخواهی کند، معتقدند که تعدادی قصد تخریب این خواننده را دارند و همانطور که افرادی زیادی همچون محمدرضا گلزار، پژمان جمشیدی و اشکان خطیبی و تعدادی دیگر که در حرفه خود موفق بوده اند خوانندگی را نیز تجربه کرده اند، دکتر صابری نیز یکی از این افراد می باشد که مخاطبین خاص خود را دارد؛ آنها در پاسخ کاربرانی که معتقدند این خواننده در کنسرتش لب خوانی کرده است می خواهند که این موضوع مودبانه انتقاد شود و پیش داوری نکنند چرا که آن صدا، صدای بک وکالی می باشد که با او همخوانی می کند. حواشی مربوط به این ماجرا همچنان ادامه دارد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала