هراس امریکا از سپر نیرومند روسیه

© Sputnik / Vladislav Sergienko /  مراجعه به بانک تصاویر هراس امریکا از سپر نیرومند روسیه
هراس امریکا از سپر نیرومند روسیه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
استقرار پرده آهنین در روسیه با استفاده از سامانه های موشکی دفاع هوایی اس 400 "تریومف" برتری آمریکا در آسمان را مورد تهدید قرار می دهد.

اعتراف به ناتوانی جدید ترین جنگنده آلمانی در برابر اس 400 - اسپوتنیک ایران
اعتراف به ناتوانی جدید ترین جنگنده آلمانی در برابر اس 400
به گزارش اسپوتنیک، در مقاله منتشره در روزنامه وال استریت ژورنال به قلم توماس گروو، ضمن بیان این مطلب گفته می شود پنتاگون باید در استراتژی نظامی خود در آن نقاط جهان تجدید نظر کند که در آنها اس 400 ظاهر شده یا خواهد شد.
توماس گروو می نویسد اس 400 واشنگتن را از مزایای ژئوپلتیک و توانایی عملکرد آزادانه محروم خواهد کرد.
روزنامه وال استریت ژورنال خاطرنشان می سازد اس 400 نیرومندترین سپر ضد هوایی است که امکانات آن از امکانات سامانه های پاتریوت بسیار برتر است.
از جمله اس 400 می تواند هواپیما های رادارگریز را کشف کند و ومجهز به سیستم های ثمربخش شناسایی راداری بوده و اهداف بالقوه را به آسانی ردگیری می کند.
تا به حال ترکیه، هند و عربستان سعودی که با وجود مخالفت ها و تهدیدات امریکا اس 400 را خریداری کرده اند، محسنات این سامانه را بطور شایسته ارزیابی کردهاند 
روزنامه نگار امریکایی به این نتیجه می رسد که اس 400 می تواند سلاح مرگباری برای مقابله با عملیات غرب شود.
سامانه اس400 (Triumf) نسل جدید سیستم پدافند هوایی روسیه است که توسط مرکز طراحی "الماس" طراحی شده و به عنوان نوع بهبود یافته از خانواده پدافند هوایی اس-300 به‌شمار می‌رود. 
سامانه دفاع موشکی متحرک زمین به هوا اس 400 "تریومف" برای نابودی انواع اهداف هوایی دشمن همچون هواپیماهای پارازیت انداز، هواپیماهای رادار محور و کنترل هوایی، هواپیماهای شناسایی و جاسوسی، هواپیماهای استراتژیکی و جنگنده های شکاری، موشک های بالستیک تاکتیکی و تاکتیکی ـ عملیاتی، موشک های بالستیک میان برد، اهداف هوایی مافوق صوت و دیگر اهداف هوایی پیشرفته ساخته شده است.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала