ادامه رزمایش بزرگ نیروی زمینی ارتش ایران

© AFP 2023 / Atta Kenareادامه رزمایش بزرگ نیروی زمینی ارتش ایران
ادامه  رزمایش بزرگ  نیروی زمینی ارتش ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در ادامه رزمایش اقتدار ۹۷ نیروی زمینی ارتش مرحله نهایی این رزمایش با حضور امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.

آغاز رزمایش بزرگ نیروی زمینی ارتش ایران - اسپوتنیک ایران
آغاز رزمایش بزرگ نیروی زمینی ارتش ایران
به گزارش اسپوتنیک به نقل از العالم، امیر نوذر نعمتی سخنگوی رزمایش اقتدار ۹۷ با اشاره به آغاز مرحله دوم این رزمایش با حضور سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش، اظهار داشت: در مرحله نخست از روز پایانی رزمایش اقتدار 97 نزاجا، توپخانه های ثابت و متحرک نیروی زمینی ارتش با حجم وسیع در کالیبرهای مختلف مواضع دشمن را از فواصل بین ۱۰ تا ۳۰ کیلومتری با شلیک گلوله های هوشمند و نقطه زن مورد اصابت قرار می دهند.
وی ادامه داد: در مرحله دوم این رزمایش، یگان های زرهی و پیاده مکانیزه، با انجام عملیات هجومی و تک هماهنگ شده به سمت دشمن، مواضع و تجهیزات آنها را منهدم می سازند.
امیر نعمتی یادآور شد: اجرای عملیات تعاقب و انهدام کامل استحکامات دشمن، از جمله برنامه های مرحله نهایی رزمایش اقتدار 97 نیروی زمینی ارتش خواهد بود.
سخنگوی رزمایش ۹۷ نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: همزمان با انجام رزمایش، بالگردهای هجومی هوانیروز ، با حضور در منطقه، علاوه بر عملیات شناسایی، با اجرای آتش سنگین بر مواضع دشمن، از یکان های زرهی پشتیبانی خواهند کرد.
رزمایش بزرگ اقتدار ۹۷ نیروی زمینی ارتش ایران (نزاجا) با آرایش عملیاتی یگا‌ن‌های مختلف این نیرو دیروز در منطقه عمومی نصرآباد اصفهان آغاز شد.
یادآور می شود حدود دو هفته پیش رزمایش نیروی هوایی ارتش در اصفهان وو همچنین حدود یک ماه قبل رزمایش نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با " به‌کارگیری تاکتیک‌ها و تکنیک‌های جدید در رزم و اجرای عملیات تهاجمی" در منطقه خلیج فارس برکزار شده بود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала