یوزهای ایرانی در کنار دیوار چین

© Sputnik / Михаил Сербин /  مراجعه به بانک تصاویر یوزهای ایرانی در کنار دیوار چین
یوزهای ایرانی در کنار دیوار چین - اسپوتنیک ایران
اشتراک
تیم ملی فوتبال ایران در مرحله یک چهارم نهایی جام ملتهای آسیا، امشب در ورزشگاه آل نهیان شهر ابوظبی به مصاف تیم ملی چین خواهد رفت.

به گزارش اسپوتنیک، تیم ملی فوتبال ایران در ادامه رقابتهای جام ملتهای آسیا و در مرحله یک چهارم نهایی از ساعت 19:30 دقیقه امروز به وقت ایران به مصاف تیم ملی چین می رود.

این دیدار برای فوتبالدوستان ایرانی از اهمیت بالایی برخوردار است و تیم ملی فوتبال ایران در صورت پیروزی بر چین، پس از 15 سال به مرحله نیمه نهایی این مسابقات صعود خواهد کرد. تیم ملی فوتبال چین نیز با سرمربیگری مارچلو لیپی ایتالیایی برای پیروزی بر ایران پا به این میدان خواهد گذاشت.

تیم های ملی فوتبال ایران و چین در مرحله یک هشتم نهایی به ترتیب به مصاف تیم های ملی فوتبال عمان و تایلند رفتند و موفق شدن حریفان خود را در این مرحله شکست دهند.

حال کارلوس کی روش، که بنابر شنبده ها روزهای پایانی خود را با تیم ملی ایران سپری می کند، می خواهد با عبور از دیوار چین، تیم ملی ایران را به نیمه نهایی و شاید به فینال آسیا برساند.

اما در این دیدار حساس، می توان به غیبت "وحید امیری" به دلیل دو اخطاره بودن اشاره کرد که در چند سال اخیر همواره یکی از بازیکنان ثابت کی روش در تیم ملی ایران بوده و باید دید که سرمربی پرتغالی ایران از چه بازیکنی به جای او استفاده خواهد کرد.

ترکیب احتمالی ایران مقابل چین:

علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، مجید حسینی(حسین کنعانی زادگان)، میلاد محمدی، رامین رضاییان، امید ابراهیمی، سامان قدوس(مهدی ترابی)، علیرضا جهانبخش، مهدی طارمی، اشکان دژاگه و سردار آزمون

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала