از دست دادن بینایی به‌خاطر لاتاری

© Fotolia / Frofotoاز دست دادن بینایی به‌خاطر لاتاری
از دست دادن بینایی به‌خاطر لاتاری - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یک مرد نیجریه‌ای که می‌خواست با کمک جادو، برنده قرعه کشی لاتاری شود بینایی‌اش را از دست داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از Pulse، یک دوستدار لاتاری از ایالت دلتای نیجریه بینایی خود را به خاطر معجونی که قرار بود باعث پیروزی‌اش شود، از دست داد.

برنده‌های میلیون دلاری لاتاری جک-پات آمریکا - اسپوتنیک ایران
برنده‌های میلیون دلاری لاتاری جک-پات آمریکا

امانوئل اكاچی 27 ساله اغلب لاتاری بازی میكرد، اما هرگز برنده نشده بود. به همین علت وی تصمیم گرفت که برای پیروزی نیاز به کمک فراطبیعی دارد و از این رو به جادوگری که در روستای ایشیاگو در نزدیکی شهر اوگواشی اوکو زندگی میکرد، مراجعه کرد. جادوگری معجونی برای وی درست کرد تا دیدی جادویی به وی بدهد که با استفاده از آن بتواند اعداد خوش شانسی را ببیند. اكاچی باید این معجون را میخورد و به چشمانش میمالید.
وی دستورالعمل جادوگر را دنبال کرد و شروع به استفاده از معجون کرد. در مدتی کوتاه او متوجه شد که معجون باعث ایجاد حس ناراحتی در وی شده است. چشم چپ او متورم شد و به اجبار به بیمارستان مراجعه کرد. پزشکان نتوانستند به او کمک کنند، و او چشم خود را از دست داد.
برادر بزرگتر قربانی اظهار داشت که تمام خانواده از این اتفاق شوکه هستند و می خواهند که به سرعت این حادثه را فراموش کنند. جادوگر که این دارو را به امانوئل فروخت، از روستا فرار کرده و در مکان ناشناخته پنهان شده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала