لیموزین پوتین چگونه ساخته شد + ویدئو

© Sputnik / Ilya Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر لیموزینگ پوتین چگونه ساخته شد + ویدئو
لیموزینگ پوتین چگونه ساخته شد + ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
جزئیاتی از ساخت خودروی لیموزین آئوروس ولادیمیر پوتین منتشر شد.

به گزارش اسپوتنیک، وزارت صنایع و تجارت فدراسیون روسیه ویدیویی از روند تولید لیموزین رئیس جمهور روسیه منتشر نمود.

وزارت صنایع و تجارت فدراسیون روسیه در فیس بوک، ویدئویی از ساخت اتومبیل برتر روسیه کلاس آئوروس پوتین منتشر نمود. این ویدیو کار متخصصان و مهندسان بر روی این خودرو را نشان می دهد.

فرآیند ساخت این خودرو: شامل طراحی موتور هیبریدی، طراحی بیرونی و داخلی و نیز کار بر روی ایمنی خودرو بود. بهترین مهندسین و طراحان روسیه در این پروژه شرکت نموده اند، فن آوری ها و تجهیزات جدید ایجاد شده است. با استفاده از اصل مدولار این خودرو قادر خواهد بود به راحتی و به سرعت امکان تغییر محور فاصله، طول و حتی نوع ماشین را ایجاد کند.

گفتنی است، پیش از این پوتین  درباره اتومبیلش گفته بود: من آن را دوست دارم و نه تنها من بلکه برخی از دوستان عرب ما نیز آن را دوست دارند. آنها قبلا ابراز تمایل به خرید این اتومبیل کرده اند — رئیس جمهور روسیه گفت: ماشین به خوبی مونتاژ شده و بسیار راحت است.

خودروی آئوروس سنات تبدیل به خودروی اختصاصی پوتین در مراسم های داخلی و خارجی رسمی پوتین شده است و در همین راستا پیش از این که پوتین به منظور مشارکت در نشست بیست به آرژانتین برود این خودرو به فرودگاه بونس آیرس منتقل شد تا وی را از فرودگاه به محل برگزاری همایش ببرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала