گم شدن ایران در نقشه اسرائیل

© Sputnik / Alexey Vitvitsky /  مراجعه به بانک تصاویر گم شدن ایران در نقشه اسرائیل
گم شدن ایران در نقشه اسرائیل - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ارتش اسرائیل در توییتر خود یک کلیپ ویدئویی منتشر کرده است و در آن لحظه ای که موشکی که احتمالا متعلق به ایران است را برفراز خاک اسرائیل نشان می دهد.

به گزارش اسپوتنیک، ارتش اسرائیل در توییتر خود یک کلیپ ویدئویی منتشر کرده است و در آن لحظه ای که موشکی که احتمالا متعلق به ایران است را برفراز خاک اسرائیل نشان می دهد.

در این زمان مردم اسرائیل در آرامش در حال اسکی بازی هستند.

همچنین در حساب تونیتر خود یک نقشه از منطقه را قرار داده اند و کدام قسمت متعلق به ایران است و کدام قسمت نیست. همچنین در نقشه نوشته اند: "ایران نگاه کن تو کلا گم شدی: ایران باید اینجا باشد اما چرا اینجا قرار گرفته است" و با یک فلش به دمشق اشاره کردند.این پست باعث واکنش بسیاری از کاربران توئیتر شده است.

پیشتر نیروهای اسرائیل، ویدئوی 30 ثانیه ای را منتشر کرد که احتمالا با دوربین هایی که بر روی موشک هایی که به سمت سامانه دفاع هوایی شلیک شده، نصب شده است به ثبت رسیده. نیروهای ارتش اسرائیل اخیرا به چندین نقطه از مواضع ایران در خاک سوریه را هدف قرار داد و به تاسیسات دفاع هوایی سوریه حمله کرد که به گفته تل آویو، جنگنده های این کشور ده ها موشک شلیک کرده اند. ​اسرائیل می گوید، پیش از حمله به مواضع ایران به نیروهای سوریه اعلام شد که دخالتی نداشته باشند. آنها همچنین این حملات را پاسخ به تلاش برای حمله موشکی به بلندای جولان که مسئولیت آنرا ایرانیان بر عهده داشتند، اعلام کردند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала