توزیع ارزاق عمومی در ایران

مواد غذایی
مواد غذایی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
براساس هماهنگی‌ اتاق اصناف ایران اقدامات محکمی برای نظارت بر بازار انجام خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از «تسنیم»، رئیس مرکز بسیج اصناف و بازاریان ایران، اظهار داشت که شورای مرکزی بسیج تخصصی اتاق اصناف ایران تشکیل شد و براساس هماهنگی‌ اتاق اصناف ایران اقدامات محکمی برای نظارت بر بازار انجام خواهد شد.

رئیس مرکز بسیج اصناف و بازاریان ایران با بیان این که طرح نظارت بر توزیع ارزاق عمومی و کالاهای اساسی مردم در دستور کار است، گفت:«دولت هزینه لازم برای تأمین مایحتاج عمومی مردم را پرداخت می‌کند اما این محصولات به‌ درستی به دست مردم نمی‌رسد. در این طرح نظارتی، روند توزیع کالاهای اساسی نظارت می‌شود».

وی در ادامه افزود:«این طرح به تصویب شورای تخصصی بسیج اصناف کشور رسیده و اتاق بازرگانی ایران نیز آن را تأیید کرده است و با امضای رئیس سازمان بسیج کشور به شورای عالی هماهنگی اقتصادی قوای سه‌گانه ارسال شده است و در صورت تصویب آن به مرحله اجرا می‌رسد.

در این طرح دست واسطه‌ها در بازار حذف می‌شود و ما در سطح توزیع نظارت می‌کنیم تا مثلا گوشت‌های گرمی که دولت به ‌قیمت مناسبی در بازار توزیع می‌کند به دست مصرف‌کننده واقعی برسد.

در این طرح از طریق کد ملی و تلفن همراه کالا توزیع می‌شود و دیگر لازم نیست مردم در صف‌های طولانی بایستند و از ابزار روز بهره گرفتیم که در واقع در این طرح به‌ نوعی به ‌دنبال کرامت‌افزایی مصرف‌کنندگان هستیم».

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала