تشریح کاخ سفید از دستاوردهای ترامپ و برجام

© Sputnik / Mikhail Turgiev /  مراجعه به بانک تصاویر تشریح کاخ سفید از دستاوردهای ترامپ و برجام
تشریح کاخ سفید از دستاوردهای ترامپ و برجام - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کاخ سفید با صدور بیانیه ای ، دستاوردهای ترامپ را طی دوسال اخیر تشریح کرد.

به گزارش اسپوتنیک ، کاخ سفید در بیانیه‌ای که به نام «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا منتشر شده است، در خصوص دستاوردهای دوران ریاست جمهوری وی شرح داد.
در این بیانیه آمده است که داعش در سوریه شکسته خورده و به همین دلیل ترامپ اعلام کرد که نظامیان آمریکا از سوریه خارج شده و به خانه بازگردند.
در این بیانیه بخشی مربوط به ایران است و نوشته شده برای مقابله با فعالیتهای مخرب ایران و خروج از توافق وحشتناک و یک طرفه هسته‌ای، ترامپ یک استراتژی جدید تدوین کرده است. همه تحریمهایی که تحت این توافق لغو و یا تعلیق شده بود دوباره بازگردانده شده ، دولت بیش از 160 فرد را در ارتباط با برنامه موشکی ایران، حمایت تروریسم و نقض حقوق بشر در فهرست تحریمها قرار داده است.

در پنتاگون کسانی نشسته اند که درسشان را خوب خوانده اند - اسپوتنیک ایران
گزارش و تحلیل
در پنتاگون کسانی نشسته اند که درسشان را خوب خوانده اند

این بیانیه همچنین با اشاره به ادعای غربی‌ها در زمینه استفاده از سلاح شیمیایی توسط دولت «بشار اسد» نوشته است که دونالد ترامپ رویکرد نظامی قاطعی در برابر استفاده از سلاح شیمیایی توسط بشار اسد اعمال داشته و دوبار در آوریل 2017 و آوریل 2018 با حملات مستقیم به استفاده از سلاح شیمیایی پاسخ مستقیم نظامی داد.
کاخ سفید همچنین به اقدامات سفت و سختی برای مبارزه با فعالیتهای مخرب روسیه اشاره می کند
کاخ سفید در ادامه تاکید کرده است که برای مقابله با فعالیتهای بی ثبات ساز روسیه، واشنگتن بیش از 200 فرد و نهاد روسی را تحریم کرده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала