اخلالگران اقتصادی دستگیر شده در ایران چند نفر هستند؟

© Fotolia / BillionPhotosاخلالگران اقتصادی دستگیر شده در ایران چند نفر هستند؟
اخلالگران اقتصادی دستگیر شده در ایران چند نفر هستند؟ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ماموران وزارت اطلاعات ایران در یک ماه اخیر ۵۴ اخلالگر اقتصادی را دستگیر کردند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از افکار نیوز، وزارت اطلاعات ایران در ماه اخیر طی سلسله عملیات‌های مختلفی تعدادی از اخلالگران ارزی و اقتصادی را پس از شناسایی، دستگیر و شبکه‌های آنان را منهم کرد.
برخی از عملیات وزارت اطلاعات ایران چنین هستند:
دستگیری «شیرین.ن» در کشور همسایه
حجت‌الاسلام علوی وزیر اطلاعات چهارشنبه 28 آذر از دستگیری اخلالگر اقتصادی در یکی از کشورهای همسایه خبر داد و گفت: با اقدامات پیچیده اطلاعاتی یک اخلالگر اقتصادی در یکی از کشور‌های همسایه دستگیر و به کشور بازگردانده شد.
دستگیری 17 نفر در 6 استان کشور
یک‌هفته بعد؛ وزارت اطلاعات در بیانیه‌ای در سه‌شنبه 4 دی از دستگیری 17 نفر از عناصر شبکه نفوذ در سیستم بانکی و ارزی کشور خبر داد.
ماموران اطلاعاتی در استان‌های سیستان و بلوچستان، تهران، مازندران، قم، کرمان و اصفهان در اقدامات هوشمندانه و پیچیده اطلاعاتی ــ عملیاتی همزمان و هماهنگ، 17 نفر از عناصر شبکه نفوذ در سیستم بانکی و ارزی کشور را دستگیر کردند.
انهدام شبکه مفسدان ارزی و دستگیری 11 نفر
شش روز بعد؛ وزارت اطلاعات در بیانیه‌ای دوشنبه 10دی اعلام کرد: سربازان گمنام امام زمان(عج) در استان کردستان با هوشیاری و اقدامات به‌هنگام، پیچیده و گسترده اطلاعاتی شبکه‌ای از مفسدان اقتصادی و سوء استفاده‌کنندگان ارز دولتی را شناسایی، منهدم و 11 نفر از عناصر اصلی آن را دستگیر کردند.
دستگیری 25 نفر در 2 استان کشور
هفته بعد؛ وزارت اطلاعات دوشنبه 17 دی نیز از دستگیری 25 نفر از اخلالگران ارزی در استان‌های آذربایجان شرقی و قزوین خبر داد.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала