سگ شارپی هدیه صربستان به پوتین+عکس

© Sputnik / Valeriy Melnikov /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین و شارپی
پوتین و شارپی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
الکساندر ووچیچ، سگی از نژاد شارپی به اسم پاشا را به رئیس جمهور روسیه هدیه کرد.

به گزارش اسپوتنیک، الکساندر ووچیچ، رئیس جمهور صربستان سگی از نژاد «شارپی» را به ولادیمیر پوتین هدیه کرد. این نوع سگ به دلیل اندازه خود، مقاومت در مقابل سرما و شجاعت در نبرد با گرگ ها و خرس ها معروف است.

منطقه کوهستانی «شار پی لنسکی» که این نژاد به افتخار آنجا شارپی نامیده می شود در جنوب کوزوو قراردارد که در آنجا قرن ها در پی یکدیگر چوپان ها از این سگ ها برای حفاظت از گله استفاده می کردند.

همه می دانند که پوتین سگ دوست دارد. در ماه اکتبر سال گذشته نیز رئیس جمهور ترکمنستان به مناسبت روز تولد او، سگی از نژاد «آلابای» را به ولادیمیر پوتین هدیه کرد.

یک سگ دیگر از طرف استاندار «آکیتا»ی ژاپن در سال 2012 به پوتین هدیه شد. سگی به نام «کانی» که سرگی شویگو وزیر دفاع روسیه آن را به ولادیمیر پوتین هدیه کرده بود همیشه او را همراهی می کرد. این سگ در بسیاری از دیدار ها در محل سکونت خارج از شهر در سوچی شرکت داشت و می توانست آزادانه در خانه بگردد و دوست داشت نگاهی به اتاق خبرنگاران بیاندازد که نان سوخاری و بیسکویت به او می دادند. پوتین حتی در کنفرانس اینترنتی سال 2006  از تمام افرادی که به خانه او می روند درخواست کرد چیزی به سگ تعارف نکنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала