حواشی جذاب مسابقه فوتبال ایران و عراق +عکس

© Sputnik / Vladimir Astapkovich\ /  مراجعه به بانک تصاویر حواشی جذاب مسابقه فوتبال ایران و عراق +عکس
حواشی جذاب مسابقه فوتبال ایران و عراق +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مسابقه فوتبال بین دو تیم ایران و عراق و حواشی جذابتر از متن!

به گزارش اسپوتنیک، در بازی فوتبال میان دو تیم فوتبال "ایران" و "عراق" که با برد تیم فوتبال "ایران" به اتمام رسید، خواننده معروف قبل از انقلاب، "عارف عارف کیا" در کنار روسای فدراسیون فوتبال "ایران"، به چشم می خورد.
"عارف عارف کیا"، خواننده قدیمی ایرانی دقایقی از بازی "ایران" و "عراق" را در کنار مدیران فدراسیون فوتبال تماشا کرد.


گویا این خواننده معروف ایرانی فعال در خارج از کشور، دیدار "ایران" و "عراق" را از ورزشگاه "آل مکتوم دبی" تماشا کرد.
او در بین دو نیمه در کنار مدیران فدراسیون فوتبال از جمله "مهدی تاج"، "محمدرضا ساکت" و "محمدرضا داورزنی"، معاون وزیر ورزش و جوانان نشست و دقایقی با آن‌ها هم کلام شد.
همچنین حضور "آرش لباف" خواننده به اصطلاح "لس آنجلسی" در کنار "محسن افشانی" بازیگر پرحاشیه ایرانی و بوسه این بازیگر بر گونه "آرش" جنجال زیادی در شبکه های اجتماعی به وجود آورد.
از جمله حواشی دیگر این بازی فوتبال، رقص و پایکوبی بسیاری از ایرانیان پس از بازی است. آنها پس از برد یک بر صفر، به رقص و شادی پرداخته و خوشحالی خود را اینگونه ابراز کردند.
بسیاری از کاربران از هم کلام شدن روسای فدراسیون فوتبال "ایران" با این خواننده قدیمی استقبال کردند و معتقدند که او نه در جایگاه یک خواننده مخالف با نظام بلکه در جایگاه یک ایرانی حق اظهار نظر در مورد فوتبال "ایران" را دارد. عده ای دیگر از کاربران عنوان کردند که روسای فوتبال با اینکه "عارف" هنوز در جایگاه حضور داشت اما او را ترک کردند و اینکار را خلاف ادب دانستند.
عده ای از کاربران معتقدند که "محسن افشانی" همه جا حضور دارد و همیشه باید حضور خود را در همه جا جنجالی کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала