جزوه جنجالی زن ستیزانه دانشگاهی +عکس

CC0 / / جزوه جنجالی زن ستیزانه دانشگاهی +عکس
جزوه جنجالی زن ستیزانه دانشگاهی +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
جزوه دانشگاهی که آن را زن ستیزانه عنوان کردند.

به گزارش اسپوتنیک، بخشی از جزوه دانشگاهی درس "دانش خانواده" در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که در آن زن را به طور کامل تشویق به صبوری و اطاعت می کند.


طبق متن این کتاب اگر شوهر اشتباها بگوید که ماژیکی قرمز است زن نباید بطور مستقیم بگوید این ماژیک آبی است چرا که با این حرکت مرد را می شکند. طبق گفته این کتاب، زن باید بگوید چرا این ماژیک قرمز نیست و مرد متوجه اشتباه خود می شود. در این حالت زن برای جلوگیری از خرد شدن مرد باید بگوید تقصیر من است که تو اشتباه کردی چون درِ ماژیک ها را زیاد جا به جا می کنم. به گفته این کتاب، مرد برای چنین زنی می میرد.
بسیاری از کاربران معتقدند که این متن نه تنها زن ستیزی است بلکه مرد را هم ساده انگار و کودک تصور کرده است.
عده ای از کاربران نیز عنوان کردند که درس دانش خانواده داشته اند اما چنین مطالبی به آنها آموزش داده نشده است.
بسیاری از کاربران معتقدند که این مطلب نه متناسب فرهنگ ایرانی است و نه متناسب با دین اسلام، چرا که در دین اسلام زن بسیار با ارزش تر از این است که علت همه مشکلات را از خود بداند و اینطور وانمود کند.
عده ای دیگر از کاربران عنوان کردند که این متن به طور غیر مستقیم این مطلب را می گوید که مرد اینقدر کم تشخیص است که فرق آبی و قرمز را متوجه نمی شود.
عده ای از کاربران نیز با مفهوم این متن موافق بوده و معتقدند که آموزش خوبی است اما باید این فداکاری از سمت هر دو طرف صورت پذیرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала