کودک آزاری دردناک با مجبور کردن خوردن گل و علف +ویدئو، عکس

© Photo / Pixabayکودک آزاری دردناک با مجبور کردن خوردن گل و علف +ویدئو، عکس
کودک آزاری دردناک با مجبور کردن خوردن گل و علف +ویدئو، عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رفتار خشنونت آمیز پیمانکار شهرداری کرمان با کودکان کار که آنها را مجبور به خوردن گل کرده و از آنها فیلم می گیرد

به گزارش اسپوتنیک، با انتشار فیلمی در فضای مجازی که در آن دو کودک کار توسط پیمانکار شهرداری کرمان مجبور به خوردن گل می شوند، با موجی از واکنش های بسیار شدیدی از سوی کاربران همراه شد.


شهردار کرمان در واکنش به این ویدئو دردناک عنوان کردند شخص خاطی کارمند یا کارگر شهرداری کرمان نبوده است و کارمند یکی از شرکت های پیمانکاری خدماتی سازمان ههمیاری شهرداری می باشد، و از اخراج شدن او خبر داد و به دنبال آن از این دو کودک دلجویی کرد.


دادستان کرمان نیز به عنوان مدعی العموم به موضوع آزار دو کودک کار کرمانی ورود کرده است و از بازداشت شدن شخص مذکور خبر داد.


کاربران بسیاری دلیل حضور کودکان کار را فقر معیشتی می دانند، آنها این رفتار را غیر انسانی و غیر قابل باور عنوان کردند و به شدت خواستار پیگیری و برخورد با این شخص هستند. تعدادی زیادی از کاربران با عنوان کردن این که از دیدن این ویدئو دلشان به درد آمد و اشک ریختند، با تمام کودک کار در سرزمین ایران احساس همدردی کردند و امیدوارند شرایط رو به بهبودی رود تا شاهد حضور کودکان کار در جامعه و مورد ظلم قرار گرفتن آنها نباشند. در مقابل این کاربران بسیاری از کاربران معتقدند نباید تنها در فضای مجازی احساس همدردی کنیم، شعار دهیم و کمپین های بی نتیجه به راه بیندازیم، بلکه باید برای برخورد با چنین افرادی و مقابله با رفتارهای خشونت آمیز با زنان، کودکان و حیوانات در دنیای واقعی نیز گامی برداریم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала