اعتراف نتانیاهو به حمله به اهدافی در سوریه در 36 ساعت گذشته

© AP Photo / Sebastian Scheinerاعتراف نتانیاهو به حمله به اهدافی در سوریه در 36 ساعت گذشته
اعتراف نتانیاهو به حمله به اهدافی در سوریه در 36 ساعت گذشته - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نتانیاهو اعتراف کرد که اسرائیل در 36 ساعت گذشته به اهدافی در سوریه حمله کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل در جلسه هفتگی دولت یهود گفت: در طول 36 ساعت گذشته، نیروی هوایی اسرائیل به اهدافی در سوریه حمله کرده است.

هزاران ضربه اسرائیل به نیروهای ایرانی - اسپوتنیک ایران
هزاران ضربه اسرائیل به نیروهای ایرانی

رئیس کابینه اسرائیل گفت: طی 36 ساعت گذشته، نیروی هوایی اسرائیل به اهدافی در سوریه حمله کرده است. نیروهای دفاعی اسرائیل صدها بار به اهداف ایران و حزب الله [شیعیان لبنان] حمله کردند. آخرین حملات نشان می دهد که ما مصمم هستیم که علیه ایران در سوریه عمل کنیم. نخست وزیر همچنین اضافه کرد که اظهاراتش توسط رادیو کان رادیوی اسرائیل نقل شده است.

سانا گزارش داد که شنبه شب اسرائیل به انباری در منطقه فرودگاه دمشق حمله کرده است. براساس گزارش تلویزیونی الحدث، هواپیماهای اسرائیلی به انبارهای نظامی ایران در منطقه فرودگاه دمشق حمله کردند که توسط شبه نظامیان شیعه حزب الله که در کنار ارتش دولت مبارزه می کنند، مورد استفاده قرار می گیرد.

پیشتر ژنرال گادی آیزنکوت، رئیس ستاد کل نیروهای دفاعی اسرائیل که هفته آینده از سمت خود کنار می رود، اعلام کرد که اسرائیل هزاران بار به اهداف مرتبط با ایران و متحدان آن کشور حمله کرده است. وی گفت:"ما هزاران هدف را بدون قبول مسئولیت و انتظار تمجید، مورد حمله قرار دادیم ".

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала