بزم شادی سربازان ایرانی +ویدئو، عکس

© AFP 2023 / IIPA/ALI MOHAMMADIبزم شادی سربازان ایرانی +ویدئو، عکس
بزم شادی سربازان ایرانی +ویدئو، عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فیلمی از شادی و پایکوبی سربازان سپاه با لباس وظیفه در فضای مجازی منتشر شده است که با واکنش های مثبتی در جامعه ایران همراه بود.

به گزارش اسپوتنیک، به تازگی فیلم کوتاهی از گروه رزم نوازان سپاه در فضای مجازی منتشر شده که با واکنش های بسیاری از سوی کاربران در صفحات اجتماعی مختلف همراه بوده است. این سربازان جوان با هماهنگی شروع به نواختن می کنند و رقص کنان فضای شادی را بوجود می آورند. پس از انتشار این ویدئو، ببیندگان واکنش های بسیار مثبتی را به آن داشته و با به اشتراک گذاشتن ویدئو، این شادی را نشر دادند.


سردار کمالی نیز در واکنش به این ویدئو در استوری اینستاگرام خود نوشت: انشاءلله سربازان وطن همیشه شاد و دلخوش و سرزنده باشند.
عده ای گلایه مند هستند و خودشان دست در دست دشمن باعث نفاق بین یگان ها هستند.
یک کلیپ ساده شادی از سربازان که حتما در هر جایی صورت می گیرد اما فیلمش پخش نمی شود. فکر کنید، جوان خودتان است! حق شادی ندارد؟ دشمن شادکن نباشیم.


بسیاری از کاربران معتقدند دوران سربازی با تمام خاطراتش بسیار سخت می گذرد و لازم است سربازان با شادی های این چنینی روحیه خود را حفظ کنند؛ آنها می گویند با نمایش یک فیلم چند دقیقه ای از شادی سربازان نمی شود گفت که این دوران به همه سربازان وظیفه آسان می گذرد و واقعا خدمت سربازی سخت و دشوار است.
برخی از کاربران بر این نظر هستند که در ایران هر گونه شادی که باعث شور و نشاط می شود، غالبا از سوی دستگاه های حکومتی محکوم می شود و این اشتباه مستقیما در روحیه و برخورد مردم تاثیر می گذارد، به همین دلیل این کاربران بسیار از سردار کمالی به دلیل حمایت از این سربازان تشکر کرده اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала