آمریکا و اسرائیل در حمله به سوریه قادر به دستیابی به اهداف خود نخواهند بود

© AP Photo / Hassan Ammarآمریکا و اسرائیل در حمله به سوریه قادر به دستیابی به اهداف خود نخواهند بود
آمریکا و اسرائیل در حمله به سوریه قادر به دستیابی به اهداف خود نخواهند بود - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ایمان سوسان، دستیار وزیر خارجه سوریه روز یکشنبه گفت: ایالات متحده و اسرائیل در تلاش هستند تا با حملات خود علیه سوریه درگیری ها را ادامه دهند اما آنها نمی توانند به اهداف خود برسند.

به گزارش اسپوتنیک، ایمان سوسان، دستیار وزیر خارجه سوریه روز یکشنبه گفت: ایالات متحده و اسرائیل در تلاش هستند تا با حملات خود علیه سوریه درگیری ها را ادامه دهند اما آنها نمی توانند به اهداف خود برسند.

یک منبع نظامی سوریه پیشتر گفته بود که هواپیماهای نظامی اسرائیل در شنبه شب چند موشک را به سمت حومه دمشق شلیک کردند. دفاع هوایی سوریه بیشتر موشک ها را از میان برد و فقط یک موشک به یک انبار در منطقه فرودگاه بین المللی پایتخت سوریه خسارت وارد کرد. دمشق رسما بار دیگر از سازمان ملل خواست تا اقدامات لازم را برای جلوگیری از حملات مکرر اسرائیل انجام دهد. بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، در یک نشست در روز یکشنبه گفت که نیروی هوایی اسرائیل اخیرا حملاتی را علیه اهداف ایرانی در سوریه آغاز کرده است.

سوسان افزود: "ایالات متحده یا اسرائیل نمی توانند این تجاوز را با هیچ استدلالی یا علت توجیه کنند. این تهاجم به معنای کامل کلمه است. این حملات به آنچه که پیش از آن در سوریه نمی توانست به دست بیاورد، دست نخواهد یافت. آنها با چنین حملاتی، فقط می خواهند وضعیت را تشدید کنند و درگیری را ادامه دهند و شرایط را در منطقه مشکل سازند."

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала