دردسرهای کارت ملی با شماره رند +عکس

© Photo / Metropolitan Policeدردسرهای کارت ملی با شماره رند +عکس
دردسرهای کارت ملی با شماره رند +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یک شهروند ایرانی با شماره ملی رند خود بارها به دردسر افتاده است.

به گزارش اسپوتنیک، رندترین شماره کارت ملی متعلق به یک شهروند اصفهانی به نام "عبدالرضا" است. او بارها به علت رند بودن شماره ملی خود که ۱۰ تا یک است، به دردسر افتاده است.

این فرد اصفهانی عنوان کرده است که به دلیل شماره رند کارت ملی خود، ۴ دفعه یارانه او و خانواده اش را قطع کردند. همچنین یکبار هم به او گفته اند که شخصی با کد ملی وارد سیستم شده و از یارانه انصراف داده است. جالب است بدانید که حتی یکبار هم به او اطلاع داده شده است که مقیم "آلمان" شده در صورتی که در "فلاورجان اصفهان" ساکن بوده است.
دردسرهای این شخص به همین جا ختم نمی شود. او تقریبا به هر مکان اداری از جمله ثبت احوال می رود، سیستم ها این کد ملی را رد می کنند و بارها حساب بانکی او مسدود شده است. او در نهایت از این وضع ابراز ناراحتی کرده است و عنوان کرده است که خود دست اندر کاران به او این کد را داده اند و خود آنها با آن مشکل دارند.
عده ای از کاربران این داستان مطرح شده در شبکه های اجتماعی را دروغ خوانده و معتقدند چنین کد ملی وجود ندارد. در مقابل عده ای دیگر از کاربران عنوان کردند که در تلویزیون نیز در مورد این شخص صحبت شده و حقیقت دارد.
عده ای دیگر از کاربران ضمن همدردی با مشکلات این شخص، او را بدشانس خوانده و امیدوارند با رسانه ای شدن او، مشکلاتش به زودی حل شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала