نخستین گام ایران برای فتح جام ملتهای آسیا

© Sputnik / Михаил Сербин /  مراجعه به بانک تصاویر نخستین گام ایران برای فتح جام ملتهای آسیا
نخستین گام ایران برای فتح جام ملتهای آسیا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
تیم ملی فوتبال ایران امروز در نخستین دیدار خود در مسابقات جام ملتهای آسیا در امارات به مصاف تیم ملی فوتبال یمن خواهد رفت.

به گزارش اسپوتنیک، تیم ملی فوتبال ایران امروز دوشنبه و از ساعت 19:30 دقیقه به مصاف تیم فوتبال یمن خواهد رفت. شاگردان کارلوش کی روش پس از بازی های درخشان در مسابقات جام جهانی 2018 روسیه، امید بسیاری به قهرمانی در ایت رقابت ها دارند و به همراه کره جنوبی، ژاپن و استرالیا از امیدهای اول قهرمانی در امارات هستند.

مسابقات جام ملت های آسیا 2019 از روز شنبه در کشور امارات آغاز شد و در مسابقه افتتاحیه، تیم ملی فوتبال امارات در برابر بحرین قرار گرفت و در پایان به نتیجه ای بهتر تساوی یک بر یک دست نیافت.

در ادامه این رقابت ها در گروه اول تیم های ملی فوتبال تایلند و هند به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت این تیم فوتبال هند بود که موفق شد با نتیجه پرگل 4 بر 1 حریف خود را شکست دهد.

اما روز گذشته اولین شگفتی این مسابقات رقم خورد و تیم ملی فوتبال استرالیا که از او به عنوان یکی از شانس های قهرمانی نام برده می شود در برابر تیم ملی اردن با یک گل شکست خورد.
در دومین مسابقه از گروه دوم نیز تیم های سوریه و فلسطین به مصاف یکدیگر رفتند که دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.
امروز در سومین روز این مسابقات، تیم های چین و قرقیزستان همچنین کره جنوبی و فلیپین از گروه سوم این رقابت ها به مصاف یکدیگر می روند.

شایان ذکر است که تیم ملی فوتبال ایران در گروه چهارم این مسابقات با تیم های یمن، ویتنام و عراق همگروه می باشد.

​تیم ملی فوتبال ایران پیش از این سه بار عنوان قهرمانی مسابقات جام ملت های آسیا را در سال های 1968- 1972 و 1976 کسب کرده و به عنوان یکی از پر افتخارترین تیم های این رقابت ها شناخته می شود.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала