تبلیغ بیلبوردی ودکا در خیابان های تهران +عکس

© Photo / Facebook.comتبلیغ بیلبوردی ودکا در خیابان های تهران +عکس
تبلیغ بیلبوردی ودکا در خیابان های تهران +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بیلبوردی در تهران به مناسبت حماسه ۹ دی ماه نصب شده است که عبارت آن کلمه ودکا خوانده می شود

به گزارش اسپوتنیک، بیلبوردی به مناسبت حماسه ۹ دی ماه سال ۱۳۸۸ در خیابان های تهران نصب شده است که طراحی عبارت "۹ دی" به گونه ای است که "ودکا" خوانده می شود. کاربران بسیار زیادی نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند و تصویر آن را در فضای مجازی منتشر می کنند.


این کاربران با یادآوردی اشتباه تبلیغاتی شهرداری شیراز مایلند بدانند این طرح تنها به کلمه "ودکا" شباهت دارد و یا این که طراح از این موضوع آگاه بوده است؟! و چرا باید به ارزش های مردم ایران توهین شود و خواستارند شهردار در این رابطه پاسخگو باشد. برخی از آنها تصویر زیر را به اشتراک گذاشته اند.


علاوه بر این کاربرانی که با نگاه طنز به این موضوع نگاه کرده اند، عنوان می کنند در حالت عادی عبارت این تبلیغ "۹ دی" است اما با چشم بصیرت "ودکا" نوشته شده است، ضمن این که این موضوع کاملا مناسب حال و هوای ایران است و مردم با این اوضاع روحی احتیاج به یک نوشیدنی الکلی دارند و ممکن است تبلیغ ودکا در ایران آزاد باشد و آنها بی خبر هستند. برخی از کاربران نیز عنوان کرده اند به دنبال "ودکای بصیرت" در فروشگاه های شهر هستند و پس از این "نهم دی ماه" را "روز ودکا" می دانند. کاربران زیادی از اتفاقات عجیب و متعددی که این اواخر در ایران رخ داده است متعجب هستند و گمان می کنند این اتفاقات بی دلیل نمی باشد و نباید نسبت به آنها بی تفاوت باشند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала