راه حل خاتمه دادن به دعوا با شریک عاطفی +ویدئو

© Photo / rachaelostovich/instagramراه حل خاتمه دادن به دعوا با شریک عاطفی +ویدئو
راه حل خاتمه دادن به دعوا با شریک عاطفی +ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
راهکارهای ۳۰ ثانیه ای که می تواند به بحث خاتمه دهد!

به گزارش اسپوتنیک، راهکارهایی برای افراد بالغ وجود دارد که می تواند به بحث خاتمه داده یا آن را کنترل کند.
یکی از این راهکارها صبر است. اگر در نقطه اوج دعوا یکی از طرفین و یا هر دو لحظه ای صبر کنند دعوا خاتمه می یابد. برای اینکار باید به همان لحظه فکر کرد و روی آن تمرکز کرد. کشیدن نفس عمیق به اینکار کمک می کند.


مرحله بعد گرفتن دست شریک عاطفی در دستان خود است. در این حالت محال است که کسی دست کسی که دوستش دارد را بگیرد اما همچنان عصبانی بماند. بر اساس یک مطالعه، افراد با گرفتن دستان شریک عاطفی در دستان خود می توانند درد و ناراحتی را بهتر کنترل کنند. این کار سبب می شود تا سطح هورمون های استرس زا پایین بیاید.
قدم بعدی در آغوش گرفتن شریک عاطفی است به طوری قلب ها روبروی هم قرار بگیرد. مرحله چهارم کشیدن نفس عمیق در آغوش شریک عاطفی است به طوری که ریتم نفس ها با هم هماهنگ شود و هر دو احساس کنند که زنده هستند.
قدم پنجم یا آخرِ خاتمه دادن به دعوا این است که در حالی که در آغوش هم هستید به این فکر کنید که ۳۰۰ سال آینده کجا هستید و بعد از ۲۰ ثانیه چشم های خود را باز کنید. در این حالت به ارزش زنده بودن پی خواهید برد.
بسیاری از کاربران معتقدند که که اگر بتوانند در حین دعوا این ۵ قدم را انجام دهند به دعوا خاتمه خواهند داد اما انجام آنها کار بسیار دشواری است.
عده ای از کاربران معتقدند که در لحظه دعوا آنقدر عصبانی هستند که دوست دارند از شریک عاطفی خود فاصله بگیرند و یا به جای گرفتن دست او، گردنش را بفشارند.
عده از کاربران نیز سکوت را مهمترین عمل کنترل و خاتمه دادن به دعوا بیان کردند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала