سیلی زدن یکی از نمایندگان مجلس ایران به مامور پلیس +ویدئو

© Photo / Pixabayسیلی زدن یکی از نمایندگان مجلس ایران به مامور پلیس +ویدئو
سیلی زدن یکی از نمایندگان مجلس ایران به مامور پلیس +ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
انتشار ویدئویی جنجالی پس از یک سال که در آن نماینده مردم بیجار به مامور پلیس سیلی می زند

به گزارش اسپوتنیک، به تازگی ویدئویی در فضای مجازی منتشر می شود و در بین کاربران دست به دست می چرخد که مربوط به تابستان سال گذشته می باشد. در این ویدئو یکی از نمایندگان مجلس اسلامی ایران در ورودی فرودگاه مهرآباد به صورت مامور پلیس راهور سیلی می زند. ″حمدالله کریمی″ نماینده مردم بیجار در این باره اظهار داشت: می بایست به همراه وزیر راه و تعدادی از نمایندگان کردستان به استان کردستان سفر می کردم، اما با توجه به ترافیک ۵ دقیقه دیرتر به فرودگاه رسیدم و مامور حراست مانع از ورود خودرو تا ورودی ترمینال شماره ۲ شد، پس از ارائه کارت شناسایی نمایندگی نیز اجازه ورود خودرو به محدوده مسیر اختصاصی ترمینال داده نشد و من پیاده به سمت ترمینال حرکت کردم، قرار بود خودرو شخصی ام به همراه راننده همسرم را به محل کار برساند. اما در حالی که منتظر پرواز بودم همسرم با ناراحتی با من تماس گرفت که مامور راهور ناجا مانع از حرکت خودرو شده است. من نیز بلافاصله خود را به خودرو رساندم و مشاهده کردم که مامور همسرم را به مافوقش نشان می دهد و ضمن این که او را تهدید می کند، فحاشی نیز می کند.


مرکز اطلاع رسانی پلیس نیز گزارش داد که این نماینده در فرودگاه مهرآباد با ماموران پلیس راهور تهران درگیر شده و در این درگیری بینی یکی از ماموران شکسته شده است.
تعداد زیادی از کاربران در اینکه می بایست این ویدئو زودتر پخش می شد هم نظر هستند، آنها معتقدند اگر این ویدئو زودتر در فضای مجازی منتشر می شد و مردم در مقابل رفتارهای ناشایست این قبیل نمایندگان می ایستادند، دیگر آنها به خود اجاز نمی دانند که همچون نماینده سراوان به مردم توهین کنند. برخی کاربران عنوان کرده اند که یک نمایند مجلس الگویی است برای جامعه و چگونه چنین رفتاری از او سر می زند؟! بنابراین از افراد متخلف که با مامورین راهور برخوردهای نامناسب دارند چگونه می توان انتظار داشت؟!

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала