ادامه مذاکرات برای آزادی مرزبانان ربوده شده ایرانی

© Fotolia / Curioso Photographyادامه مذاکرات برای آزادی مرزبانان ربوده شده ایرانی
ادامه مذاکرات برای آزادی مرزبانان ربوده شده ایرانی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آزادی مرزبانان ربوده شده را با جدیت پیگیری می‌کنیم گفت: مذاکرات برای آزادی مرزبانان ربوده شده بین ایران و پاکستان ادامه دارد.

به گزارش اسپوتنیک، حشمت‌الله فلاحت‌پیشه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، با تشریح آخرین وضعیت مرزبانان ربوده شده اظهار داشت: در دیپلماسی مرزی و رسمی مذاکراتی برای آزادی مرزبانان در حال انجام است و آقای ظریف نیز پیگیری کرده است.
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در کمیسیون امنیت ملی چندین بار با سفارت پاکستان تماس گرفتیم و در روز گذشته نیز رئیس کمیته روابط خارجی کمیسیون امنیت ملی مجلس با سفیر پاکستان مذاکره داشته
فلاحت‌پیشه با اشاره به اینکه آزادی مرزبانان ربوده شده را با جدیت پیگیری می‌کنیم گفت: مذاکرات برای آزادی مرزبانان ربوده شده بین ایران و پاکستان ادامه دارد.
شایان ذکر است که 24 مهرماه سال جاری 12 نفر از نیروهای هنگ مرزی میرجاوه به دست اعضای گروهک تروریستی جیش‌العدل ربوده شدند.
پس از وقوع این حادثه مقامات ایرانی رایزنی های خود را با مقامات کشور پاکستان برای آزادی این افراد آغاز کردند و دیرتر پنج نفر از مرزبانان ربوده شده، پس از آزادی از اسارت گروه گروهک جیش‌الظلم به ایران بازگشتند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала