مشاهده تانک های روسیه T-90S در ویتنام + عکس

© Photo / Aleksey Vladykin /  مراجعه به بانک تصاویر مشاهده تانک های روسیه T-90S در ویتنام + عکس
مشاهده تانک های روسیه T-90S در ویتنام + عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بر اساس عکس های منتشر شده، نخستین محموله از تانک های پیشرفته T-90S به ویتنام تحویل داده شده است.

به گزارش اسپوتنیک بر اساس تصاویر منتشر شده در فیس بوک، وبلاگ نظامی bmpd، نخستین محموله از تانک های پیشرفته T-90S به ویتنام تحویل داده شده است.
در این گزارش آمده است که 32 تانک روسی به ویتنام تحویل داده شده است. تصاویر نشان می دهد که این تانکها در یکی از بنادر ویتنام ارسال شده است. به نقل از این سایت، این عکس ها به احتمال زیاد در پایان ماه دسامبر 2018 گرفته شده است. 
موضوع عرضه تانک T-90 از روسیه به ویتنام در ماه ژوئیه 2017 به طور رسمی اعلام شد. تحت قرارداد شرکت "اورال واگن زاوود" به عنوان تولید کننده تانک در روسیه، می بایست حدود 64 خودرو نظامی به ویتنام ارسال شود. هزینه این قرارداد افشا نشده است، با این حال، طبق گفته کارشناسان، ارزش این قرارداد می تواند حدود 250 میلیون دلار باشد. انتظار می رود T-90 به دستگاه های مدرن ارتش ارتش ویتنام تبدیل شود.
T-90C یک نسخه صادراتی از تانک T-90 است. این خودروی زره پوش نیز با تهویه مطبوع مجهز است.
تی-۹۰ جدیدترین تانک ارتش روسیه است که تولید آن از سال ۱۹۹۵ آغاز شد. این تانک با پیشرفت تانک تی 72 ساخته شده و ابتداتی-۷۲بی‌یو نام داشت اما به دلیل شکست سنگین تی-۷۲های عراقی در جنگ خلیج فارس که اعتبار این تانک را به شدت مخدوش کرده بود نام آن به تی-۹۰ تغییر یافت. 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала