روس های پولدار در سال 2018 چقدر ضرر کرده اند؟

© Sputnik / Vladimir Trefilovمیزان ضرر ثروتمندترین روسها در سال 2018 چقدر بوده است؟
میزان ضرر ثروتمندترین روسها در سال 2018 چقدر بوده است؟ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ثروت مند ترین روس ها در سال 2018 تقریبا شش میلیارد دلار از دست داده اند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از بلومبرگ، مجموع ثروتمندترین روس ها در سال 2018 با 5.915 میلیارد دلار کاهش یافته است. این شاخص بر اساس ارزش سهام شرکت هایی که میلیاردرها در آن سهام دارند، محاسبه می شود. در کل، شاخص میلیاردرهای جهان (بی بی آی) شامل 500 نفر از ثروتمندترین افراد جهان است که 25 نفر از روسها در آن حضور دارند. در طول سال گذشته، فقط 9 روس توانستند ثروت خود را افزایش دهند، 16 نفر از روس ها ضرر کردند.

ثروتمند ترین آمریکایی ها چه کسانی هستند؟ - اسپوتنیک ایران
ثروتمند ترین آمریکایی ها چه کسانی هستند؟

بدین ترتیب، یکی از صاحبان اصلی شرکت نورنیکل، ولادیمیر پاتانین، امسال با 687 میلیون دلار ثروتمندتر شده است — ثروت او اکنون برابر با 19.6 میلیارد دلار است. در پایان سال، او در فهرست ثروتمندترین مردان روسیه قرار گرفت. نفر دوم  سهامدار نوآتک، لئونید میچلسون با 2.77 میلیارد دلار افزایش به ثروت 19.4 میلیارد دلار رسید.

اما در مجموع ثروتمندترین روس ها در سال 2018 با 5.915 میلیارد دلار کاهش یافته است.

پیش از این در خبرها آمده بود که  املاک و مستقلات نه چندان گران را روس ها در یونان، ایتالیا ، مونته نگرو، اسپانیا و بلغارستان می خرند. اما اگر بخواهیم در خصوص محبوب ترین شهرها و کشورهای جهان برای خرید خانه و آپارتمان صحبت کنیم جایگاه پنجم متعلق به برلین است. بسیاری از شهروندان روس در آلمان تجارت می کنند. اول از همه اینکه اقتصاد ثابتی دارد و همچنین در آلمان املاک و مستقلات خیلی گران نیستند. 
جایگاه چهارم برای روس های ثروتمند در توکیو قرار دارد. اینجا جاذبه های فرهنگی بیشمار داشته و کاملا امن است. 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала