ابراز همدردی ایران با روسیه

© Sputnik / Press service of the EMERCOM of the Russian Federation in Chelyabinsk /  مراجعه به بانک تصاویر ابراز همدردی ایران با روسیه
ابراز همدردی ایران با روسیه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سخنگوی وزارت امور خارجه در پی وقوع انفجار در ساختمانی در منطقه مگنیتوکورسک روسیه با دولت و ملت روسیه و خانواده قربانیان این حادثه غم انگیز ابراز همدردی کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از برنا، بهرام قاسمی، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران ، امروز چهارشنبه با ابراز تاسف عمیق از کشته و زخمی شدن دهها تن در پی وقوع انفجار در ساختمانی در منطقه مگنیتوکورسک استان چلیابینسک روسیه با دولت و ملت روسیه و خانواده قربانیان این حادثه غم انگیز ابراز همدردی کرد.
گفتني است؛ انفجار گاز 31 دسامبر حدود ساعت 4 صبح به وقت مسکو رخ داد که طی آن یکی از بخش های ساختمان 10 طبقه ویران شد و 26 آپارتمان فرو ریخت که 46 نفر ساکن آن بودند.
مطابق با آخرین اطلاعات 21 نفر در این حادثه جان خود را از دست داده اند. 5 نفر از جمله پسر 13 ساله و نوزاد 11 ماهه ای را توانستند از زیر آوارنجات بدهند.
دفتر خبر فرمانداری چلیابینسک اطلاع داد در این خانه 111 نفر صاحب آپارتمان بودند و همچنین 9 نفر دیگر در اینجا خانه اجاره کرده اند که در کل 120 نفر می شود.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала