نصیحت کی روش به بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران

© AP Photo / Victor R. Caivanoنصیحت کی روش به بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران
نصیحت کی روش به بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پس از دیدار میان تیم ملی فوتبال ایران و قطر، سرمربی تیم فوتبال ایران هشدارهایی به بازیکنان خود داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، دیدار دوستانه تیم‌های فوتبال ایران و قطر ۲ بر یک به سود شاگردان کی روش به پایان رسید. 
راهیابی تیم های ایران و روسیه به نیمه نهایی جام بین قاره ای فوتبال ساحلی - اسپوتنیک ایران
راهیابی تیم های ایران و روسیه به نیمه نهایی جام بین قاره ای فوتبال ساحلی
به گزارش از خبرگزاری آ.بولا از پرتغال: جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات در حالی آغاز می‌شود که تیم ملی فوتبال ایران در گروه D. این رقابت‌ها با یمن، ویتنام و عراق همگروه است. 
البته مرد پرتغالی فوتبال ایران هشدار‌هایی به بازیکنان و فوتبال‌دوستان ایرانی داده است که همیشه اولین بازی در جام ملت‌ها، دیدار سختی خواهد بود و نباید کشور‌هایی که به جام ملت‌های آسیا رسیده اند را دست کم گرفت. ایران ۳ بار قهرمان جام ملت‌ها شده است. ایران باید بداند که هیچگاه تیم آسانی در مسابقه‌ای وجود ندارد و باید در این رقابت‌ها با تمام قوا تلاش کرد.
گفتنی است در این دیدارها، ایران پس از مسابقه با یمن در ۷ ژانویه، به ترتیب ۱۲ و ۱۵ ژانویه با ویتنام و عراق در چارچوب گروه دی، دیدار می‌کند. 
شایان ذکر استف کارلوس کی‌روش در مدت 8 سال توانسته با حفظ رتبه اول آسیا در رنکینگ فیفا و حفظ کلین‌شیت‌های ماندگار خط دفاعی محکمی بسازد که در آسیا رقیبی ندارد باید برای تصاحب جام ملت‌های آسیا پا را از خط میانه میدان فرتبال فراتر بگذارد و با نمایش یک تیم هجومی و البته هشیار به رقیبان خود نشان دهد که هدفی جز قهرمانی ندارد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала