تصویب لایحه بودجه ۹۸ در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ایران

© AP Photo / Vahid Salemiتصویب لایحه بودجه ۹۸ در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ایران
تصویب لایحه بودجه ۹۸ در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی ایران از تصویب کلیات لایحه بودجه سال ۹۸ در این کمیسیون خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، محمدرضا تابش، عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی ایران ، در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی تسنیم ، از تصویب کلیات لایحه بودجه سال 98 در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.
وی با بیان اینکه رئیس کمیته امداد امام نیز در جلسه امروز کمیسیون حضور داشت، ادامه داد: فتاح در جلسه کمیسیون با تشکر از حمایت‌های دولت و مجلس خواستار افزایش اعتبارات این نهاد بود که نماینده دولت ابراز داشت سرجمع اعتبارات این نهاد نسبت به سال گذشته از رشد 12درصدی برخوردار بوده و سهم مستمری‌بگیران نیز از رشد 20درصدی برخوردار بوده است.
نماینده مردم اردکان در مجلس افزود: مقرر شد حین بررسی لایحه بودجه اگر منابع جدیدی حاصل شد، بخشی از آن برای تقویت اعتبارات کمیته امداد و سازمان بهزیستی و خصوصاً افزایش پرداختی به مستمری‌بگیران اختصاص یابد.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه عنوان داشت: در این جلسه اعلام شد براساس برآوردهای انجام‌شده مجموعه یارانه‌های پیدا و پنهان در سال، 936هزار میلیارد تومان است که حدوداً سهم هر ایرانی 11 میلیون تومان می‌شود. باید برای این امر خطیر و تخصیص بهینه یارانه‌ها تمهیداتی اندیشیده شود.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала