تکذيب خبر زیر گرفتن دانشجویان توسط یک مقام ارشد دانشگاه ازاد

© Fotolia / Borna_Mirتکذيب خبر زیر گرفتن دانشجویان توسط یک مقام ارشد دانشگاه ازاد
تکذيب خبر زیر گرفتن دانشجویان توسط یک مقام ارشد دانشگاه ازاد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دانشگاه آزاد خبر زیر گرفتن دانشجویان توسط خودروی رئیس دانشگاه آزاد را تکذیب کرد.

به گزارش اسپوتنيک به نقل از ايلنا، ابراهیم کلانتری، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد خبر زیر گرفتن دانشجویان توسط خودروی رئیس دانشگاه آزاد را تکذیب کرد.

برکناری مقصران در تصادف اتوبوس دانشجویان دانشگاه آزاد تهران - اسپوتنیک ایران
برکناری مقصران در تصادف اتوبوس دانشجویان دانشگاه آزاد تهران

آقاي کلانتري در واکنش به شايعه سازي در خصوص زير گرفتن دو نفر از دانشجويان توسط يک مقام ارشد دانشگاه ازاد گفت: "این مسائل ساختگی است و می‌خواهند فضا را ملتهب کنند."

امروز صبح 20 دسامبر خبرگزاری برنا اعلام نمود محمد مهدی طرانچی، رئیس دانشگاه آزاد در محوطه دانشگاه علوم و تحقیقات با خودرو "برای باز کردن مسیرعبور خود" از روی دانشجویان این دانشگاه رد شده است. بعد از چند ساعت اين خبرگزاري، خبر زيرگرفتن دانشجويان را از سايت خود حذف کرد.

کلانتري در ادامه افزود: "مگر فقط یک ماشین در محوطه دانشگاه وجود دارد؟ صدها ماشین در اینجا هستند.این مساله به هیچ وجه صحت ندارد و آن را تکذیب می‌کنم."

گفتني است، روز 25 دسامبر، خبر واژگونی یک دستگاه اتوبوس در بلوار سیمون بولیوار در تهران  اعلام شد: ساعت 12:22 ظهر یک مورد حادثه واژگونی یک دستگاه اتوبوس با تعداد زیادی مسافر در انتهای بلوار سیمون بولیوار، داخل دانشگاه علوم تحقیقات به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان از چهار ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند. 10 دانشجو در طی سقوط اتوبوس جان خود را از دست دادند. در طی این حادثه 9 نفر در محله حادثه کشته شدند و یک دانشجوی دیگر در بیمارستان جان باخت. مسئولان ایرانی سکته راننده را علت این حادثه می دانند اما برخی دانشجویان ترمز بریدن اتوبوس و وضع بد جاده را علت این حادثه می دانند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала