یونکر: کشورهای اتحادیه اروپا دورو هستند

© Sputnik / Alex MacNaughtonیونکر: کشورهای اتحادیه اروپا دورو هستند
یونکر: کشورهای اتحادیه اروپا دورو هستند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس کمیسیون اروپایی، کشورهای عضو اتحادیه اروپا را به ریاکاری بی شرمانه و ظالمانه در مبارزه با مهاجرت های غیر قانونی متهم کرده و تاکید کرد که اتحادیه اروپا باید حالا سریعا عمل کند.

به گزارش اسپوتنیک، ژان کلود یونکر رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا در مصاحبه‌ای با روزنامه «دی ولت» آلمان، کشورهای عضو اتحادیه اروپا را به ریاکاری بی شرمانه در مبارزه با مهاجرت های غیر قانونی متهم کرده و تاکید کرد که اتحادیه اروپا باید وارد عمل بشود. 

اتحادیه اروپا و ایران تصمیم بر حفظ برجام گرفتند - اسپوتنیک ایران
اتحادیه اروپا و ایران تصمیم بر حفظ برجام گرفتند

به گفته وی، کشورهای عضو اتحادیه اروپا باید سریعا تردیدهای خود را کنار گذاشته و پشتیبانی موثر از مرزهای خارجی اتحادیه اروپا را سریعا در دستور کار قرار دهند. بیش از 2 سال است که سران کشورهای عضو اتحادیه اروپا پشتیبانی بهتر از مرزهای خارجی اتحادیه اروپا را درخواست کرده اند. پس از اینکه کمیسیون اتحادیه اروپا پیشنهاد داد که شمار کارکنان پشتیبانی از مرزهای اروپایی تا پایان سال 2020 به 10 هزار نفر افزایش یابد حالا ناگهان از طرف بسیاری کشورها تردیدهایی به وجود آمد مبنی بر اینکه این یک تصمیم سریع است و دخالت در حاکمیت ملی کشورهاست.

مسئله بحران پناهندگان موضوعی است که مدتهاست اتحادیه اروپا را درگیر خود کرده است و این اتحادیه در این بحران بیشتر منافع خود را در نظر گرفته و به فکر راهکاری برای خلاص شدن از شر این بحران است. مسئله تقسیم عادلانه پناهندگان بین کشورهای عضو اتحادیه اروپا تا به حال به دلیل مخالفت برخی کشورهای شرق اروپا با این پروژه شکل نگرفته است.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала