ماجرای سرقت بنزین با لوله کشی از شاه لوله در بوشهر +ویدئو، عکس

© Sputnik / Valeriy Melnikov /  مراجعه به بانک تصاویر ماجرای سرقت بنزین با لوله کشی از شاه لوله در بوشهر +ویدئو، عکس
ماجرای سرقت بنزین با لوله کشی از شاه لوله در بوشهر +ویدئو، عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
برداشت غیر‌ مجاز از خط انتقال نفت در بوشهر سبب تغجب کاربران شبکه های اجتماعی شده است.

به گزارش اسپوتنیک، با گزارش یکی از کارگران شهرداری شهر "بوشهر" در جنوب "ایران"، مبنی بر نشت بنزین از زیر آسفالت مشخص شد یک لوله یک اینچی بر روی خط لوله ۱۶ اینچی انتقال فرآورده های نفتی از کشتی به مخازن شرکت پخش فرآورده های نفتی "بوشهر"، جوش زده شده است و به صورت غیر مجاز از این لوله سوخت برداشت می شود.


این انشعاب به یک خانه مخروبه که در آن چند مخزن ۱۰۰۰ لیتری تعبیه شده بود منتقل می شد. اطلاعاتی در زمینه ی این که چه مدت ذخیره سازی سوخت انجام می شده و مقصد انتقال آن کجا بوده است، هنوز ارائه نشده است. در حال حاضر با مسدود شدن خط انشعابی و تعمیر کردن خط اصلی، انتقال فرآورده های نفتی از طریق خط اضطراری انجام می شود. ضمن اینکه در این رابطه یک نفر بازداشت شده است، موضوع با جدیت در حال بررسی و پیگیری است.

کاربران بسیاری نسبت به این دزدی واکنش نشان دادند و ایده این دزد را بسیار جالب عنوان کردند؛ آنها به این دزد لقب "سطان نفت" و "سطان بنزین" دادند. برخی از کاربران معتقدند با این که دزدی کار درستی نیست اما آنچه او انجام داده است را حق او می دانند. تعدادی نیز بر این نظرند او سهم خود را از نفت برداشته است. و گذشته از طنز گویی های برخی کاربران در این رابطه، برای آنها این سوال پیش ‌آمده که چگونه این سارق تونلی را از خیابان شهر تا منزل خود حفر کرده و کسی متوجه این مساله نشده است؟! چگونه او توانست لوله انشعابی را به لوله اصلی بدون هیچ مشکلی و آتش سوزی جوش دهد؟!
این کاربران بر این نظرند که زمانی که لوله خالی بوده است این کار صورت گرفته و اما او چگونه از خالی بودن و سایر جزییات با خبر بوده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала