توافق پرسپولیس با نادری

© AFP 2023 / Stringerتوافق پرسپولیس با نادری
توافق پرسپولیس با نادری - اسپوتنیک ایران
اشتراک
باشگاه پرسپولیس پس از چند جلسه مذاکره با بازیکن مد نظرش با توافق دست یافت.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، محمد نادری که مد نظر برانکو ایوانکوویچ است، طی روزهای اخیر مذاکراتی را برای پیوستن به پرسپولیس انجام داده و حالا با مدیران این باشگاه به توافق رسیده است.
قرار است طی روزهای آینده قرارداد این بازیکن آماده شده تا به امضای طرفین برسد.
یادآور می شود با پایان دوران محرومیت تیم فوتبال پرسپولیس از نقل و انتقالات، این تیم اولین تیم لیگ برتر ایران بوده که با سر و صدای زیادی وارد بازار نقل و انتقالات بازیکنان شده است.
فینال لیگ قهرمان آسیا - اسپوتنیک ایران
گزارش و تحلیل
پرسپولیس ایران، قهرمان واقعی آسیا
اگرچه که پیش از این و در دوران محرومیت سرخ پوشان پایتخت ایران موفق به جذب مهدی شیری،مهدی شریفی،مهدی ترابی،سروش رفیعی شده است اما طرفداران این تیم همچنان در عطش خرید بازیکن توسط تیم محبوبشان هستند.
در بین نام‌هایی که این روزها از لیست خرید برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم پرسپولیس به گوش میرسد، رضا قوچان نژاد، نامی آشنا برای اهالی فوتبال ایران است. اما با مطرح شدن نام این مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال ایران زمزمه‌های زیادی در خصوص جدایی گادوین منشا، مهاجم سیه چرده این تیم که فصل موفقی را نیز پشت سر نمی‌گذارد به گوش میرسد که با توجه به ترافیک بازیکن در پست وی در صورت جذب قوچان نژاد، زیاد هم دور از ذهن به نظر نمی‌رسد. ما نکته‌ای که شاید باعث حساس شدن خروج این مهاجم از لیست برانکو می‌شود قرار گرفتن وی در لیست وینفرید شفر، سرمربی تیم استقلال تهران و رقیب دیرینه پرسپولیس است که زمزمه‌های در مورد آن در روزهای اخیر به گوش میرسد؛ اما آیا این اتفاق می‌افتد یا خیر، باید صبر کرد و منتظر پایان فصل نقل و انتقالات لیگ ایران بود.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала