افشای فرار ترامپ از سربازی در ویتنام با کمک پدرش

© REUTERS / Jonathan Ernstافشای فرار ترامپ از سربازی در ویتنام با کمک پدرش
افشای فرار ترامپ از سربازی در ویتنام با کمک پدرش - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در نتیجه ارتباطات پدرش توانست از خدمت سربازی در سالهای 60 قرن بیستم میلادی شانه خالی کند.

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه نیویورک تایمزامروز ادعا کرد ترامپ با کمک یک پزشک اورتوپد آشنای پدرش که به دروغ عیب مادرزادی مانع خدمت زیر پرچم را در وی تشخیص داده بود ، توانست از سربازی فرار کند.
نیویورک تایمز به اطلاعات دریافتی از دختران لاری برائونشتاین، پزشک اورتوپد نیویورکی استناد کرده که در سال 2007 درگذشته است. آنها می گویند پدرشان تعریف می کرد که به فرد ترامپ، سرمایه دار بساز و بفروش کمک کرده و مانع رفتن پسرش (دونالد ترامپ) به سربازی شده است. این پزشک در گرماگرم جنگ ویتنام به دروغ اعلام کرده بود که ترامپ به بیماری خار استخوان(استئوفیت) مبتلا است. ترامپ قبلاً چهار بار دیگر هم به دلیل اینکه دانشجو بود، از خدمت فرار کرده بود. روزنامه آمریکایی نوشته است که در پیدا کردن اسناد مربوطه توفیق حاصل نشده است.
نیویورک تایمز اضافه می کند ترامپ در سال 2016 در مصاحبه با یک روزنامه گفته بود پس از آنکه پزشکی متوجه معایبی در کف پای وی شد و گواهینامه پزشکی مربوطه را تنظیم کرد، به خدمت سربازی نرفت.
دونالد ترامپ که 72 ساله است، ثروتش را از پدرش به ارث برده که در محلات بروکلین و کوئینز نیویورک خانه های ارزان قیمت می ساخت.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала