ائتلاف آمریکا، عملیات جنگی در سوریه علیه داعش را ادامه می دهد

© Sputnik / Artur Gabdrahimov /  مراجعه به بانک تصاویر ائتلاف آمریکا، عملیات جنگی در سوریه علیه داعش را ادامه می دهد
ائتلاف آمریکا، عملیات جنگی در سوریه علیه داعش را ادامه می دهد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ائتلاف تحت رهبری ایالات متحده عملیات مبارزه با شبه نظامیان داعش در سوریه را ادامه می دهد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از بیانیه منتشر شده توسط ائتلاف تحت رهبری آمریکا در سوریه، از 16 تا 22 دسامبر، حملات هوایی به مراکز تروریست ها در فرات انجام شده است. 
آمریکا خواستار حذف داعش نیست - اسپوتنیک ایران
آمریکا خواستار حذف داعش نیست
در این بیانیه آمده است: "حملات هماهنگ شده به تأسیسات تامین مواد فنی داعش (گرروه ممنوعه در روسیه) انجام شد، و در نهایت به طور جدی توانایی نیروهای داعش برای مانور و کنترل واحدهای رزمی خود و نیز تعدادی از ستیزه جویان جنبش حراست تروریست ها را از بین برد."
گفته می شود حملات ائتلاف دقیق به چندین مرکز مالی داعش هدایت شده است که ضربه های قابل توجهی به توانایی این سازمان مالی برای تامین مالی فعالیت های تروریستی اعمال کرده است. 
پیش از این در خبرها آمده بود که ارا سندرز، سخنگوی کاخ سفید درباره خروج نظامیان آمریکایی از سوریه گفت: در عین حال، پیروزی در برابر داعش* به این معنی نیست که ائتلاف از بین خواهد رفت. سندرز خاطر نشان کرد که ایالات متحده و متحدانش در صورت لزوم آماده بازگشت و دفاع از منافع آمریکا هستند.
سندرز گفت: ما بازگرداندن نیروهای آمریکایی به خانه را همزمان با رفتن به مرحله بعدی کمپین آغاز نموده‌ایم.
این در حالی است که پیش از این سرهنگ راب منینگ از سخنگویان وزارت دفاع آمریکا در پاسخ به سوال در خصوص آماده سازی ارتش کشورش برای خروج از سوریه گفته بود که ایالات متحده همچنان به کار خود در منطقه با همراهی شرکای خود ادامه می‌دهد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала