حمله به اقامتگاه سفیر ایران در اتریش

© Fotolia / Gina Sandersوین
وین - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فرد مهاجم به اقامتگاه سفیر ایران در وین کشته شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از «افکار نیوز»، ماریو کوناسک وزیر دفاع اتریش در رابطه با حمله یک مهاجم به اقامتگاه سفیر ایران در وین گفت:«ما خوشحالیم که استفاده از سلاح توسط این نیروی ارتش توسط دستگاه قضایی بعنوان «اقدامی موجه» اعلام شد و ادامه رسیدگی به پرونده این موضوع پیش از مراسم کریسمس ملغی شد. این سرباز وظیفه حفاظت از اقامتگاه سفیر ایران را برعهده داشت و در راستای این وظیفه اش، سلامتی و حتی جان خود را به خطر انداخت و این اقدام او نیازمند احترام ویژه و تشکر است.

مجموعه ارتش از تصمیم دادستانی وین مبنی بر لغو دادرسی علیه نیروی ارتش که در راستای حفاظت از اقامتگاه سفیر ایران در شرایط اضطراری فرد مهاجم به اقاکتگاه سفیر ایران در وین را کشته بود، ابراز رضایت کرد.

ماریو کوناسک وزیر دفاع اتریش در آستانه سال جدید میلادی با اشاره به اقدام نیروی ارتش در عملیات حفاظت از اقامتگاه سفیر ایران در وین گفت:« مجموعه ارتش از تصمیم دادستانی وین مبنی بر لغو دادرسی علیه نیروی ارتش که در راستای حفاظت از اقامتگاه سفیر ایران در شرایط اضطراری فرد مهاجم را کشته بود بسیار خرسند است».

اسفند ماه سال 96 پلیس اتریش از حمله یک فرد مسلح به محل اقامت سفیر ایران در وین و کشته شدن مهاجم به ضرب گلوله محافظان خبر داده بود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала