ملت ایران به زانو درنمی آید

© AP Photo / Iranian Presidency Officeرئیس جمهور ایران
رئیس جمهور ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
آمریکا دست به توطئه و فشار می زند، اما نمی تواند کاری از پیش ببرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از «ایرنا»، رئیس جمهور ایران ابراز داشت که هدف اصلی آمریکا از توطئه ها، تحریمها و فشارها که به طور مستقیم بر ملت بزرگ ایران و مردم منطقه و شرکتهای تجاری و اقتصادی جهان و برخلاف همه مقررات بین المللی  انجام می شود، به زانو درآوردن نظام پرقدرت جمهوری اسلامی ایران است.

رییس جمهور ایران گفت:«آمریکایی ها مانع بزرگ خود در منطقه را ایران سرافراز و قدرتمند می بینند. هر گاه ما توانستیم حرکت بزرگی به وجود بیاوریم پیش روی نظام جمهوری اسلامی قرار گرفتند.

ایران در لیست برتر میراث جهانی کشاورزی - اسپوتنیک ایران
ایران در لیست برتر میراث جهانی کشاورزی

لایحه بودجه 98 در شرایطی تقدیم مجلس شورای اسلامی می شود که ما از اواخر سال گذشته با شرایط فشار و تحریم ظالمانه آمریکا مواجه شدیم.

حوادث اوایل دی ماه باعث شد آمریکایی ها با برداشت غلط و تصور ناروا اواخر دی ماه موضع گیری جدیدی را علیه جمهوری اسلامی ایران و توافق هسته ای اعلام کنند و بعد هم درهر مقطعی و در هر قدمی فریاد ، صحبت و تحریکی کردند تا به خیال خام خودشان به اهداف مورد نظرشان دست پیدا کنند.

بی تردید آمریکا به هدف خود نخواهد رسید ایران سرافراز تر ،قدرتمند تر و با استقامت و هوشیاری بیشتر در برابر این توطئه ها خواهند ایستاد.

آنچه آمریکا در سال 97 مد نظر داشت دو مسئله اصلی بود، ناامیدی ملت ایران نسبت به آینده نظام و کشور و القاء ناکارآمدی نظام تا مردم تصور کنند دولت بر اوضاع مسلط نیست و به تعبیر برخی سایت ها و روزنامه هایی که متاسفانه گاهی تغییرات شان تعبیراتش نادرست و ناپسند است گفتند که دولت کشور را رها کرده است و از کنترل خارج شده است. تلاش کردند مردم را ناامید کنند و دولت را ناکارآمد جلوه دهند.

البته بسیاری از اینها ممکن است هدف سوء نداشتند اما به هر حال دوستانی هم که در زمان سختی حرف دشمن را تکرار می کنند متاسفانه آثار آن برای ملت و برای نظام خطرناک خواهد بود».

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала