شوخی با ترامپ در جشن کریسمس + ویدیو

© REUTERS / Leah Millis شوخی با ترامپ در جشن کریسمس + ویدیو
شوخی با ترامپ در جشن کریسمس + ویدیو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
به گزارش اسپوتنیک، شبکه تلویزیونی «ار.تی» سعی کرد دست به خیالپردازی بزند و ببیند وقتی دونالد ترامپ در کنار درخت کاج کریسمس می ایستد و به سراغ هدایا می رود و در بین آن ها بسته ای با روبان سبز را پیدا می کند چه اتفاقی صبح روز 25 دسامبر خواهد افتاد.

در فیلم ویدئویی در بین هدایا، «ترامپ» دو نیم تنه طلایی از کیم جونگ اون رهبر کره شمالی (نیم تنه خود و رهبر کره شمالی) را دریافت می کند، کلاه « Make America great again» با علامت «ساخت چین»و شکلات ویژه از پطر پروشنکو رئیس جمهور اوکراین را. همه اینها سر از سطل آشغال درمی آورند. پس از آن، « ترامپ» تاجی از عربستان سعودی را از توی جعبه هدیه بیرون می آورد.
رئیس جمهور آمریکا هدیه ارسالی از « ار.تی» را در کنار درخت کاج کریسمس باز نمی کند. ابتدا پشت میزش می نشیند و بعد این هدیه را باز می کند. داخل بسته تی شرتی با نوشته «شما کارمند آژانس اطلاعات مرکزی» هستید؟» نوشته شده است.
این جمله پس از مصاحبه مارگاریتا سیمونیان مدیر شبکه راشاتودی و «راسیا سوودنیا» با الکساندر پتروف و روسلان باشیروف که بریتانیا معتقد است آنها در مسمومیت اسکریپال دست داشته اند، به یک «جمله معمول» مبدل شده است.
این تی شرت با نوشته مذکور در فروشگاه های اینترنتی بفروش می رسد.

روی صفحه نمایش تیتری بدین مضمون نمایان می شود:«آری ما هدیه نیستیم» که مشابه نوع انگلیسی Gift Happens است.
فیلم روسی با صحنه ای به پایان می رسد که در آن رئیس جمهور آمریکا با «تی شرت هدیه روسیه» با گیلاس ودکا، خیارشور، سیب زمینی با پوست و سالاد « الویه» در حال گوش دادن به پیام ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه است. او سعی می کند سرود روسی را زمزمه کند، ریتم را خراب می کند، سرفه می کند و دوباره شروع می کند. چنین صحنه ای در فیلم« 17 لحظه بهاران» وجود داشت.
نوع انگلیسی اینطور است که صحنه نهایی در اتاق خواب به پایان می رسد:«ترامپ» روی کاناپه دراز کشیده است و در حال تماشای «آی پد» است و «ملانیا» در تی شرت اهدایی « ار.تی»جلوی آینه ایستاده است. ترامپ می پرسد:«ملانیا تو از کجا این تی شرت را خریدی…چی روی آن نوشته شده؟» ملانیا:«دونالد، چی می خواهی باشه: Make America great again». ترامپ:« راست می گی، من هم همین فکر را کردم».

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала