ایران به دنبال جایگزین میهنی برای اینستاگرام

© AP Photo / Marcio Jose Sanchezایران به دنبال جایگزین میهنی برای اینستاگرام
ایران به دنبال جایگزین میهنی برای اینستاگرام - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دبیر شورای عالی فضای مجازی در خصوص مذاکره با شبکه اجتماعی اینستاگرام برای محافظت از اطلاعات کاربران ایرانی اطلاع داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از مهر، ابوالحسن فیروزآبادی بیان داشت: ما می‌خواهیم هویت و دارایی‌مان را در فضای مجازی مدیریت کنیم. دوستان در تحلیل‌ها دچار سیاست‌زدگی هستند. وقتی اینطوری حرف می‌زنیم می‌گویند می‌خواهید فضا را ببندید. درصورتی که اینطور نیست. اگر قرار بود فضا را ببندیم، اینستاگرام و واتس‌اپ بسته شده بود.
دبیر شورای عالی فضای مجازی در خصوص اینستاگرام خاطر نشان کرد: ما از اینستاگرام خواسته‌ایم که با آنها صحبت داشته باشیم اما هنوز صحبتی صورت نگرفته است. درباره اینستاگرام مکاتبات اولیه صورت گرفته ولی هنوز قراری نگذاشته‌ایم. البته ما دنبال این هستیم که جایگزینی برای این شبکه داشته باشیم و جایگزین مشابه داخلی شکل گرفته است.
وی یادآوری نمود که تعداد قابل توجهی از جامعه مذهبی کشور با اینستاگرام مشکل دارند. اثرگذاری خودشان را هم دارند و صدایی دارند که شنیده می‌شود، بیان داشت: من معتقدم باید پلتفرم بهتر و کامل‌تر بدهیم. چون پلتفرمی مثل اینستاگرام متعلق به ۱۰ سال قبل است که تازه به نتیجه رسیده است‌. در عین حال، ‌چیزی که ما الان ارائه کنیم ۳ سال دیگر به نتیجه می‌رسد و بالغ می‌شود. لاجرم تا آن زمان، چیزی که ما ارائه کنیم نسبت به اینستاگرام خیلی بهتر خواهد بود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала