رد ادعای لغو پروازهای ماهان ایر به آلمان

© AFP 2023 / MOHAMMED HUWAISرد ادعای لغو پروازهای ماهان ایر به آلمان
رد ادعای لغو پروازهای ماهان ایر به آلمان - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ماهان‌ایر ۱۵ سال است که به آلمان پرواز دارد. ایران گزارشی مبنی بر تحریم این ایرلاین از مسئولان آلمانی دریافت نکرده است.

 

به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس، مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی با بیان اینکه ماهان‌ایر ۱۵ سال است که به آلمان پرواز دارد، گفت: سازمان هواپیمایی گزارشی مبنی بر تحریم این ایرلاین از مسئولان آلمانی دریافت نکرده است. 
تحریم شرکت تایلندی بعلت ارتباط با ماهان ایر - اسپوتنیک ایران
تحریم شرکت تایلندی بعلت ارتباط با ماهان ایر
پیش از این روزنامه بیلد المانی اعلام نموده بود کشور آلمان پروازهای ورودی و خروجی ماهان‌ایر را به این کشور ممنوع کرد.
در این راستا سخنگوی دولت آلمان گفته است: نظری در مورد گزارش روزنامه بیلد در مورد ممنوعیت پرواز ماهان ایر در ژانویه ندارد.
رضا جعفرزاده، مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی ایران در خصوص این ممنوعیت گفت: سازمان هواپیمایی کشوری هیچ گزارشی مبنی بر تحریم ماهان‌ایر از مسئولان کشور آلمان دریافت نکرده است و سخنگوی دولت آلمان نیز در‌باره این ادعای روزنامه بیلد گفته است که نظری ندارد. حدود ۱۵ سال است که شرکت هواپیمایی ماهان به آلمان پرواز دارد.
یادآور می شود روابط امریکا و ایران پس از به قدرت رسیدن دونالد ترامپ تیره تر شده است. رئیس جمهور امریکا ایران را به برهم زدن ثبات در منطقه و حمایت از تروریسم جهانی متهم می کنند. رهبران ایران در پاسخ قول داده اند در برابر فشار واشنگتن تسلیم نشده و به دنبال کردن خط مشی سیاسی خود ادامه دهند. 
هشتم ماه مه، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد که از برجام خارج می شود و نه فقط تحریم های قبلی را باز می گرداند بلکه تحریم های جدید علیه تهران را نیز اعمال خواهد کرد. 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала